Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kronisk hodepine etter skade. Hva kan hjelpe?


Gjest Line

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en jente på 21 år.

Jeg fikk en skade på jobben for drøyt to år siden som har ført til kronisk hodepine.

Jeg står opp og legger meg med hodepinen hver dag og det er ingen behandlinger eller smertestillende midler som hjelper.. Har vært på utrolig mange behandlinger, hos nevrologer, kiropraktorer, o.l. men det eneste de har funnet ut på røntgen er en skeivhet i nakken. Har også en del knuter i ryggen som gjør veldig vondt.

 

Jeg lurer på om det er noen som har hatt eller har lignende plager som vet om noe som kan hjelpe...

 

 

Hilsen en deprimert jente :'(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Hadde noen utrolige hodepiner for et par år tilbake, var så ille at jeg trudde det var kronisk migrene. Var hos lege hvor det ikke ble oppklart hva det kunne være, fikk bare noen relativt sterke smertestillende og var sjukemeldt i 2 uker. Heldighvis for meg så var det kortvarig, aner ikke hva det kan ha vært, men noen sa det kunne være sterk dehydring.

 

Syns synd på deg som må leve med dette, er en helt forferdelig følelse. Kan ikke si jeg anbefaler dette pga avhengihet, men jeg røyka marijuana når jeg følte smerten var på det aller værste og det hjalp for min del.

 

Ta en titt på DENNE siden, er noen symptomer etc som kan føre at du får vite hva som er galt.

 

God bedring :)

Endret av Lomeus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...