Gå til innhold

Anbefaling av bærbar pc til maks 7.000,- med 17" skjerm


Anbefalte innlegg

Hei ærede forumjævler :-)

 

En kollega av meg ønsker hjelp til anbefaling av en bærbar pc med 17" skjerm til makspris 7.000,-

 

Denne maskinen blir nok for kontormaskin å regne, og skal dertil kjøre sådan applikasjoner.

 

Jeg har tidligere informert han om HP Hewlet Packards problemer med dårlige maskiner, og jeg har også delvis frarådet han å kjøpe compaq.

 

Dette er basert på hva jeg selv har fått høre via anbefalinger da jeg selv skulle kjøpe bærbar.

 

Skulle jeg ta feil, er det lov å rette på meg.

 

 

 

Vi ønsker altså en anbefaling av best mulig maskin med følgende kriterier:

- Skjerm: 17"

- Pris: Maks 7.000,- (Eller rundt der. Går man glipp av en vesentlig bedre maskin for en liten krone mer, så ta det for all del med i anbefalingen)

- Maskinen blir nok med på endel reiser rundt om i det langstrakte land, så den bør tåle det den er lagt til å være.

 

 

 

Da sier vi bare; kjør debatt :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, ser du er på jakt etter en 17" bærbar og kan varmt anbefale deg denne her.

Jeg kjøpte akkurat en sånn en selv og er storfornøyd :)ASUS X72JR 17.3" WXGA HD+ LED Jeg kjøpte en slik en selv og er storfornøyd.

 

Asus har en utrolig god byggekvalitet og tåler endel knall og fall, ikke harddiskene da men det kan man fort ordne med et par ssd dikser

 

Det her er hverttfall min anbefaling men lykke til med valget :)

Endret av Spyder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...