Gå til innhold

Pris på surfing med mobil


Anbefalte innlegg

Hei.

Fikk min første surfetelefon i dag, en Nokia 5800. Er veldig fornøyd, men er litt skeptisk til å bruke internett på den. Er redd jeg skal få en kjempestor regning i posten om noen uker :p

Har noen spørsmål knyttet til surfing og pris:

1. Når jeg kobler meg opp på det samme trådløse nettverket jeg har hjemme, koster det da noe? Og i tilfelle hvor mye? Jeg har Telenor FriHet abonnement.

2. Hvor mye koster det når man ikke kobler seg opp mot trådløse nettverk, men bruker 3G-nettet?

3. Koster det noe å bruke GPS på mobilen? Og har Nokia 5800 A-GPS?

 

Jeg leita på forumet, men fant ingen tråder som svarte på spørsmålene mine. Håper på svar fra noen der ute =) Jeg er som sagt ganske ny når det kommer til surfing på mobilen. =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Fikk min første surfetelefon i dag, en Nokia 5800. Er veldig fornøyd, men er litt skeptisk til å bruke internett på den. Er redd jeg skal få en kjempestor regning i posten om noen uker :p

Har noen spørsmål knyttet til surfing og pris:

1. Når jeg kobler meg opp på det samme trådløse nettverket jeg har hjemme, koster det da noe? Og i tilfelle hvor mye? Jeg har Telenor FriHet abonnement.

2. Hvor mye koster det når man ikke kobler seg opp mot trådløse nettverk, men bruker 3G-nettet?

3. Koster det noe å bruke GPS på mobilen? Og har Nokia 5800 A-GPS?

 

Jeg leita på forumet, men fant ingen tråder som svarte på spørsmålene mine. Håper på svar fra noen der ute =) Jeg er som sagt ganske ny når det kommer til surfing på mobilen. =)

 

1. Surfing over trådløstnett koster ingenting.

2. Telenor har i allefall en makspris på 10 kr pr dag. Telenor - Priser

3. GPS er gratis.

Endret av bushwacker
Lenke til kommentar

Kan føye til noe på punkt 3 der, jeg har passet på med min iPhone bare å surfe på eget nett så det har gått greit. Men fikk meg en stygg overraskelse forleden, brukte "Runkeeper" og GPS, og uforvarendes stod mobilen skrudd slik at den lastet ned kart, og på to ikke særlig lange gåturer hadde jeg greid å sløse bort kr.700. (Jeg har kontantkort på min)

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...