Gå til innhold

Innkalling til sesjon Del 2 på Madla?


Mountain

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det flere innkallinger til sesjon på Madlaleiren enn den som var igår? En i klassen ble innkalt for rundt en måned og var inne på Sesjon del 2 igår. Han er den eneste i klassen som har fått brev om Sesjon del 2 og i det hele tatt blitt innkallt.

 

Trodde at alle ble innkallt til del 2 også. Jeg har ganske lyst til å tjenestegjøre i forsvaret.

 

Hvis jeg ikke blir innkallt i år, er det en sjanse for at de sender brev neste år?

 

_______

 

edit:

 

http://www.mil.no/felles/vpv/start/faktabibliotek/vpv_sos/sesjon/

 

Etter sesjon del 1, når får man vite om man går videre til sesjon del 2?

"1992-årskullet får svar i posten i april" står det på forsvarets nettside.

 

Når starter sesjon del 2?

"Tidligst høsten 2010 for 1992-årskullet. Innkallingen sendes i godt tid."

 

Er det han som har blitt tidlig innkallt, eller er det feil på forsvarets nettside?

Endret av Narrie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Er det flere innkallinger til sesjon på Madlaleiren enn den som var igår? En i klassen ble innkalt for rundt en måned og var inne på Sesjon del 2 igår. Han er den eneste i klassen som har fått brev om Sesjon del 2 og i det hele tatt blitt innkallt.

 

Trodde at alle ble innkallt til del 2 også. Jeg har ganske lyst til å tjenestegjøre i forsvaret.

 

Hvis jeg ikke blir innkallt i år, er det en sjanse for at de sender brev neste år?

 

_______

 

edit:

 

http://www.mil.no/felles/vpv/start/faktabibliotek/vpv_sos/sesjon/

 

Etter sesjon del 1, når får man vite om man går videre til sesjon del 2?

"1992-årskullet får svar i posten i april" står det på forsvarets nettside.

 

Når starter sesjon del 2?

"Tidligst høsten 2010 for 1992-årskullet. Innkallingen sendes i godt tid."

 

Er det han som har blitt tidlig innkallt, eller er det feil på forsvarets nettside?

 

Hvem linje går du? Jeg er også fødti 92. Har man søkt lærlingeplass i forsvaret vil man ha fått innkallelse nå.

 

Skal også legge til at kun 18.000 går videre dil DEL 2.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke søkt læreplass i forsvaret, men jeg har satt opp Opplæringskontoret for Forsvaret på Vigo.

 

Jeg går på Data Elektronikk VG2.

Så vidt jeg vet må du både føre opp OfF på vigo og søke til forsvaret for å få læreplass.

Uansett. Du skal ikke på sesjon del 2 enda, med mindre du har søkt lærlingeplass. Det har du ikke gjort.

Dog, hvis du vil inn til høsten, anbefaler jeg deg å ringe 03003. Om det er sesjon i nærheten i tiden som kommer, så fikser de det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...