Gå til innhold

PvP MMO/RPG uten stats eller levels?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det eksisterer en PvP MMO/RPG som ikke har leveler eller gear. Trenger ikke noe PvE, bare ren balansert PvP der ingenting spiller noe in på performance annet enn din egene ferdigheter? I FPS sammenheng har vi spill som Unreal Tournament å Quake, spill der du logger på å bare spiller på lik linje med alle andre. Ingen grinding eller noe.

 

Jeg vil ikke ha noen fordeller med å spille dette spillet i ett år, kommer det in en ny person skal han ha like stor sjangse for å vinne som meg. Så ingnen rewards som booster characteren din på noen som helst måte.

 

Enkelt å greit: Ingen levler, ingen gear/stats, ren balansert PvP. Helst med mange forskjellige spille typer å massevis av maps. Trenger ikke nødvindigvis å være en MMO, men en RPG.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noe gøyt da?

 

Jeg ser hvor du vil hen med det men litt av sjarmen med et pvp spill er jo å forbedre deg så mye som mulig.

 

Et spill hvor alle begynner med de samme tingene og bare kan forbedre sine egne skills tror jeg fort kan bli kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar

Me tanke på hvordan FPS spill fungerer så tror jeg ikke d blir kjedelig. Der stilles alle på lik linje fra starten av, å man blir ikke lei. Folk spiller enda Counterstrike, å d spillet er over 10 år gammelt. Jeg vil ha d, men i RPG stil.

 

Jeg kjøpte Guild Wars PvP kit i dag, Man kan starte på lvl 20 med en gang man logger om man vil, men da kan man bare spille PvP, det passer for meg d. Spillet virker litt hemmende ettersom man ikke kan strafe mens man sloss, å karakteren din går automatisk etter fienden du angriper, så d eneste man gjør er å trykke på skillsa. Spillet er bare veldig uvant nå, jeg blir eid som faen :p, men jeg håper d kommer seg, leser litt opp på GW forum for å finne ut hvordan jeg blir bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...