Gå til innhold

Mac-skjerm på Windows maskiner?


Anbefalte innlegg

Hei, som topic sier så lurer jeg altså på om det er mulig å koble en Mac-skjerm til en Windows maskin. Slik det er nå så har min Mac G5 streiket, og har en Acer X3200 stående som jeg ønsker å bruke skjermen til Mac'en på ettersom jeg har bedre skjerm på Mac'en enn på Acer'en..

 

Noen som kunne svart meg om dette er mulig? Det som skjer er at driveren til skjermkortet mitt rett og slett ikke finner Mac-skjermen. Fins det eventuellt noe drivere til Nvidia for Mac?

 

Takker på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8rOh9Y6a

Hei, som topic sier så lurer jeg altså på om det er mulig å koble en Mac-skjerm til en Windows maskin. Slik det er nå så har min Mac G5 streiket, og har en Acer X3200 stående som jeg ønsker å bruke skjermen til Mac'en på ettersom jeg har bedre skjerm på Mac'en enn på Acer'en..

 

Noen som kunne svart meg om dette er mulig? Det som skjer er at driveren til skjermkortet mitt rett og slett ikke finner Mac-skjermen. Fins det eventuellt noe drivere til Nvidia for Mac?

 

Takker på forhånd! :)

 

Klarer bare å svare på første del av spørsmålet.

Det går ann :thumbup: . Bruker Mac-skjerm på pc'ene på jobben, men vet ikke hvordan de får det til å fungere :hmm:

Lenke til kommentar

Skal funke det, så lenge du har riktig kabel.

Har selv brukt 23" LCDen på MBPen min mens den var boota i xp og det funka fint.

 

*Edit* En venn av meg har også brukt den med sin stasjonære windows maskin.

Endret av Issun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...