Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Problemer med lensing, svir


Gjest Gjest_Problemer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Problemer

Hei alle sammen. Poster anonymt da jeg føler at dette er både flaut og noe jeg ikke vil spre rundt meg.

 

Har i de siste ukene hatt problemer med å gå på do, tenker da på at det svir noe inni helvetet hver eneste gang jeg tisser. Det svir ca 1-2 cm ytterst i penis. Problemet var ikke så stort i starten men nå svir det noe forferdelig. Nå sitter jeg igjen med den sviende følelsen etter at jeg er ferdig på do også, gjerne i 10-15 minutter.

 

Skjønner jeg må gå til lege, men har ikke fastlege per dags dato pga en datafeil.

Noen som vet hva dette kan være for noe?

Litt små nervøs for om det er farlig.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Problemer_*

Tja, ubeskyttet sex med min X-partner som jeg veit er ren er vel eneste sexen jeg har hatt i det siste. Å det er vel snart 1 mnd siden. Problemet begynte før det.

 

Men hva er STD? Andre problemer dette kan være?

Utrolig ubehagelig, ikke ofte jeg lager lyder når jeg går på do men i det siste så er det bare helt jævlig! Tror, uten å si noe sikkert så går jeg oftere på do. Virker slik.

 

hmmm...

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Problemer_*
jeg er ingen lege eller ekspert men.

 

om du har mulighet, prøv å drikk MASSE MASSE vann den dagen. se om det da gjør like vondt å tisse på kvelden

 

Joda kan drikke masse masse vann jeg, men hvorfor? Hva er teorien din her?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Problemer_*

Problemet var så lite i starten at jeg ikke har vært bekymret før nå.

Så da lurer jeg på hva det kan være.

 

Men som dere sier, kunne kanskje ha vært lurt å reagere litt før.

Lenke til kommentar

Heihei.

Må innrømme at jeg hadde samme problem når jeg var 10-12 års alderen. Svei som et helvette når jeg tissa og skreik like mye hver gang. Endte opp med at jeg dro på legevakta og ble opperert. Husker ikke hva problemet var men var noe som stengte veien for urinet. Aldri følt en slik nytelse av å kunne tisse uten å få vondt etter opperasjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Problemer_*

Har da endelig fått byttet fastlege så da får jeg vente til 01.04 før jeg drar til legen. Gleder meg til å bli kvitt problemet, men ingen som aner hva det kan være? Litt vel drastisk å dra til legevakta føler jeg, har tross alt gått sånn i over en mnd.

 

Solberg2k, høres ut som du hadde det mye verre enn det jeg har det, kjedelig problem. Bra det ordnet seg :)

Lenke til kommentar

sist jeg var på legevakten så det ut som det kun var benbrudd og forstuelser fra den koselige vinteren (inkludert meg) som alle satt stille og leste avisen eller jobbet på laptop.

ikke noe blod,skrik eller løpende ansatte, var nesten skuffende stille i forhold til hvordan det er på tv.

 

eneste adnormale i forhold til dra til fastlegen var bedre utvalg i automatene samt høyere regning ;)

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Gjest Problemer_*

haha, jeg må le av sånne svar. Jeg lever i håpet av at legevakta er full av folk med blod som skriker :)

 

Jeg leste litt her, har ingen av de symptomene så da tror jeg det er safe å vente til jeg får ny fastlege. Føler at slike intime problemer fint kan vente noen dager til, blir det helt jævlig får jeg heller ta turen opp til legevakta...

 

Takker for svar alle sammen :) Fint det ikke er noe alvorlig i det minste!

Lenke til kommentar

Leste litt der jeg også. Ble litt redd når jeg så dette:

Legeundersøkelsen

 

* Legen vil undersøke de ytre kjønnsorganer, blant annet for å se etter utflod

* Ved mistanke om betennelse i prostata, vil legen undersøke prostatakjertelen. Det gjøres ved at legen fører en finger opp i endetarmen. Via endetarmen kan legen føle prostatakjertelen og få et inntrykk av om det er holdepunkter for sykdom i kjertelen

 

hah

Lenke til kommentar
Gjest Problemer_*

Du hjelper virkelig til her Solberg2k, fikk enda mer lyst til å dra til legen nå..

 

Som om ting ikke var ille nok å legge frem skal han beføle meg opp ett vist sted samt stikke en pinne inn i penis, au...

Lenke til kommentar

etter hvordan den undersøkelsen beskrives kan vi likegodt slippe fri lommemannen og bure inne legene o.O

 

var forøvrig innom legen i dag for en undersøkelse av halsen, var jo "koselig" høre hvor de hendene har vært før meg.

folka på guantanamo kan skippe støt og vanntortur, send de til legen så snakker de...

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

første jeg tenkte når jeg leste dette var "klamydia"

hvis du har symptomer på klamydia så får du en svie som sitter 2-3 cm fra yttertuppen til penisen.

http://www.lommelegen.no/320355/klamydia

 

STD - sexually transmitte disease, aka kjønnssykdom.

jeg vil anbefale deg og ta en tur på legevakta med dette.

å vente til 01.04 er alt for lenge.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...