Gå til innhold

Mobil til lillebror..


Anbefalte innlegg

Brodern var så uheldig å miste sin gamle telefon i vannet. (en 3310 :) ) Han skal kjøpe seg en ny telefon, men det skal jeg være med på og da lurte jeg på om dere har noen bra forslag. Det skal være en telefon som er lett å bruke. Her tingene som jeg vet han vil prioritere:

 

- Batteri ( trenger ikke være supert men greit. )

- Spill (spill liker han.)

- Automatisk Tastelås ( er ikke et møst men vet han har en tendes til å glemme å sette på tastelåsen )

- Funksjonalitet

- PRIS ! ( veldig viktig, den må ikke være dyr)

 

En "low-end" telefon er det vele egentlig det er snakk om

 

På forhånd Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en T300 selv, og er kjempe fornøyd. Bra batteri og alt du trenger. Men den blir nok for dyr for han.

 

Vel... hvis du 1700 kroner er for dyrt for en 14 åring, må du være temmelig dum. Jeg skjønner at du ikke gidder å bruke mye penger pån, men da ville jeg heller spart. Og A55 er en møkka telefon.

 

Hadde kjøpt 3510i eller t300 til han :)

Lenke til kommentar

Er han som skal kjøpe telefonen selv... Jeg gidder ikke betale for han. Og Ja jeg mener 1700 kr mye penger for en fjorten åring. Hvis ikke de har noen veldig gjivervenlige foreldre da...

Og på hvilket grunnlag sier du at A55 er en møkkatelefon ?

Hater folk som kommer å sier at en telefon er ræva når de ikke har noen argumenter :x Da kan de heller holde kjeft !

Lenke til kommentar
Er han som skal kjøpe telefonen selv... Jeg gidder ikke betale for han. Og Ja jeg mener 1700 kr mye penger for en fjorten åring. Hvis ikke de har noen veldig gjivervenlige foreldre da...  

Og på hvilket grunnlag sier du at A55 er en møkkatelefon ?  

Hater folk som kommer å sier at en telefon er ræva når de ikke har noen argumenter   :x Da kan de heller holde kjeft !

 

Du sa at broren din skulle kjøpe ny telefon, og du skulle være med på det. Trodde du mente at dere skulle spleise :oops:

 

Jeg synes A55 er dårlig fordi: Veldig komplisert meny system imo

Dårlig skjerm

Dårlig batteri levetid

Ikke stilig design akkurat imo

 

Den koster også bare 900 da, så den er vel et bra valg hvis broren din vil like den.

 

Jeg er også 14 og hadde T300. Mange i klassen min og paralell klassene har 3510i og T300. Men så snart T610 kommer ut så har jeg den i lomma. Og jeg ganske langt i fra en rik og bortskjemt drittunge hvis det er det du mener! EID!

Lenke til kommentar

14 år og telefon 4000 kr, jaja.

 

Skal du bruke alle sparepengene dine da på ny telefon og BT... Jeg er sikker på at du får utnyttet den telefon fullstendig..

Men lykke til med kjøpet, det er sikkert en kjeme telefon så du blir sikkert en lykkelig eier =)

 

Og slutt med det cs preiket a. "EID" og de frasene der ;)

Lenke til kommentar

enig..

nå har jeg en Ericsson T65 som jeg egentlig er ganske fornøyd med..

batteriet holder lenge (en uke med moderat ringing og bruk)

det meste negative med denne telefonen er at den er så træg (skrive meldinger f.eks.) Denne mobben kostet 2k når jeg kjøpte den for over et år siden, så jeg regner med den er en del billigere nå..

 

ellers så jeg at 3330 koster 600,- hvis broderen din var fornøyd med 3310'en sin..

 

hvis han må ha nedlastbare spill, så er vel kanskje 3410 den billigste tlf'en med java?

 

jeje..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...