Gå til innhold

Norsk Engrosservice: Synspunkter og erfaringer


Anbefalte innlegg

Jeg ser at firmaet Norsk Engrosservice AS reklamerer heftig på bla. Finn.no for sine produkter. Jeg kunne i utgangspunktet tenke meg å handle både ATV, Strømaggregat og et par andre småting i denne nettbutikken.

Når jeg derimot søker på nettet finner jeg masse tråderpå ulike forum hvor det ADVARES på det sterkeste mot å handle i denen nettbutikken. [Link til slettet post fjernet av admin.]

Ser at det også er et par gamle tråder på dette forumet om samme tema:
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1092215

Denne:
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1085330

Denne:
http://www.atvforumet.no/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=796#p19217

Denne:
http://forum.modellflynytt.no/showthread.php?t=18062

og denne:
http://www.risogros.com/sak/99/norsk-engrosservise:lurt-for-penger-

Der dette firmaet virkelig SÅ useriøst?
Jeg er enig i at kvaliteten på produktene som selges ikke virker helt topp (stort sett billige kina-produkter).

Noen som har ferske erfaringer med denne nettbutikken?
Er de virkelig så useriøse som folka skal ha det til?

Liker å føle en viss trygghet før jeg handler i denne type jalla-nettbutikker.
En ting er at produktene er dårlige, men det er enda kjedeligere hvis man betaler uten å få varen i posten!

Mvh Ostepopperen Lars

Endret av Quote
Fjernet avstemming
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 5 år senere...

Bestilte noe fra dem på slutten av november 2015. Noen problemer på toll med godkjenninger, resultatet julegave som kom sent i Januar, i en annen farge enn det jeg har bestilt (ble ikke spurt om det er greit).  :nei:

En del useriøse mailer, eller ingen svar. 

 

Selve kvalitet på varen var ok (unntatt feil farge), men vil ikke anbefale kundeservice. Det har kostet meg mye krefter og ressurser for å bli ferdig med saken (også i slutten av 2017!!)

 

Kommer aldri til å handle hos Engrosservice igjen. 

 

Tror ikke jeg trenger å si så mye mer....

Endret av pepsirulez
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Driver firma, og var så dum å bestilte en fliskutter i fjor, til ca 16 000. Betalte alt med en gang, også frakt. Hadde bruk for denne med en gang, men ukene gikk. Ringte og ringte, og fikk ulike forklaringer hver eneste gang. Først hadde en kran veltet i Nederland, så lå den hos tollvesenet...

 

Når den først dukket opp, var jo kvaliteten så dårlig , at den nærmest ristet fra hverandre etter en halv dag. knivbladene var utslitt og det bare røk av drivreimer.. Helt komisk egentlig. 

 

Når jeg ringte å klaget, møtte jeg ingen forståelse.. Dette var en maskin av topp kvalitet, og de hadde solgt masse og alle var fornøyd.. Han hadde til og med en selv :-)

 

Etter mange, mange uker med e-poster og telefoner var jeg så heldig å få refundert deler av beløpet, mot at maskinen ble sendt i retur..

 

Nå etterlyser jeg bare en kreditnota , regnskapsfører etterspør- og etter 3 uker og ca 10 henvendelser har jeg foreløpig kun mottatt kopi av orginalfaktura..

 

Får svar på ca 1 av 5 henvedelser..

 

Ganske komisk egentlig..

 

Stay away ...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...