Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Mulig å hoppe over 10. og begynne på videregående?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakk med rektor på skolen din!! Tipper du får en del synsesvar her, uten kompetansegrunnlaget som trengs for å svare deg godt nok. Dette svaret inkludert.

 

Hvis du er en gluping (...som slutter å skrive hjÆlp, hÅppe, OG søke :tease: ) så er det sikkert muligheter, men det er en del pensum du går glipp av. Det er nok det største problemet tipper jeg...

Endret av FlinkeFreddy
Lenke til kommentar

Snakk med rektor på skolen din!! Tipper du får en del synsesvar her, uten kompetansegrunnlaget som trengs for å svare deg godt nok. Dette svaret inkludert.

 

Hvis du er en gluping (...som slutter å skrive hjÆlp, hÅppe, OG søke :tease: ) så er det sikkert muligheter, men det er en del pensum du går glipp av. Det er nok det største problemet tipper jeg...

 

 

Ok, sry får at jeg ikke er no nerd som deg, men det er sånn jeg skriver

Lenke til kommentar

Snakk med rektor på skolen din!! Tipper du får en del synsesvar her, uten kompetansegrunnlaget som trengs for å svare deg godt nok. Dette svaret inkludert.

 

Hvis du er en gluping (...som slutter å skrive hjÆlp, hÅppe, OG søke :tease: ) så er det sikkert muligheter, men det er en del pensum du går glipp av. Det er nok det største problemet tipper jeg...

 

 

Ok, sry får at jeg ikke er no nerd som deg, men det er sånn jeg skriver

 

Hvorfor skal du hoppe over 10. hvis du ikke er nerd?:p

Lenke til kommentar

Snakk med rektor på skolen din!! Tipper du får en del synsesvar her, uten kompetansegrunnlaget som trengs for å svare deg godt nok. Dette svaret inkludert.

 

Hvis du er en gluping (...som slutter å skrive hjÆlp, hÅppe, OG søke :tease: ) så er det sikkert muligheter, men det er en del pensum du går glipp av. Det er nok det største problemet tipper jeg...

 

 

Ok, sry får at jeg ikke er no nerd som deg, men det er sånn jeg skriver

 

Eeehhh... Svarte deg i en hyggelig og smått humoristisk tone?!?!?!?!

Personlig er jeg klar over at alle er forskjellige; noen er gode til å skrive, andre er gode til å regne. Mente ikke at du ikke kunne hoppe over 10. klasse pga skriveleif. Heller at det er en del pensum du går glipp av. Det er lettere å hoppe over en trinn tidlig på barneskole, fordi pensum er ubrukelig i forhold til på ungdomsskolen.

 

Forøvrig er det rart at du hakker på meg. Jeg er den eneste blant de som har svart deg som faktisk ga deg konstruktive tips! Så herfra kan du for min del ta 9. klasse om igjen...

Endret av FlinkeFreddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...