Gå til innhold

FSC Amilo Pro V3505 - hvilke kompatible powerenheter?


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Samboern har en Fujitsu Siemens Amilo Pro V3505 som brått ikke ville boote etter å ha vært i håndvesken på vei til USA.

 

Vel hjemme ga jeg maskinen noen forsøk, og en sjelden gang bootet maskinen som normalt.

Jeg prøvde forsiktig å skru opp kabinettet for å se om det var noen løse ledninger etc som gjorde det problematisk å starte, men fant det ikke.

 

Vel sammenskrudd ville ikke laptopen boote på bakgrunn av powerknappen, men så fort jeg dytter inn strømkabelen gir den et oppstartsforsøk uten at BIOS osv lastes.

 

Det jeg derfor lurer på er om det er noen andre som har erfaring med at disse maskinene ikke vil boote sånn helt plutelig, og om hvilke andre modeller fra FSC som kan ha kompatible powerenheter (ettersom jeg tror feilen ligger der) for en eventuell donasjon.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...