Gå til innhold

Anbefalte innlegg

noen av dere som har erfaring med denne webshoppen?????

Jeg bestilte pc-en for en god stund tilbake som skulle sendes til meg men kvitteringen skulle stå i et annet navn.

Har venta meg grønn og sendt e-mail til de uten noe respons. For to uker siden var jeg innom webshoppen og kontoen min for å sjekke status. og der står det at pc-en ble levert til meg for over to uker siden.Men jeg har jo ikke sett noe til den. Heldigvis har ville jeg betale i postoppkrav..!!!fju!

 

De svarer ikke på e-mail og telefonen deres har nå ringt i to idag samt en lang stund igår uten at de har svart...!!!

 

noen som har vært borti denne webshoppen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også hatt store problemer med denne butikken. De sa stadig vekk at de skulle sende varene på en gitt dato, uten at noe skjedde. Jeg purret flere ganger pr email, fikk svar av og til.

 

De hadde aldri noen gode unnskyldninger, bare at de skulle love å sende varene på en ny dato, nok en gang. Til slutt fikk jeg da varene mine, men slikt mas og så lang venting orker jeg ikke en gang til, selv om de er relativt gode på pris.

 

Du får bare mase videre på email.

Lenke til kommentar

Har sett flere innlegg her på forumet fra folk som har hatt problemer med EasyPC. Spørs om det greieste for deg er bare å avbestille PC'n og bestille den på nytt fra et annet sted. Eller om du ikke orker å bestille den på nytt, kan det godt være at en trussel om avbestilling er nok til å få de til å sende PC'en.

 

Tror det forresten var bra at du har bestilt i postoppkrav; de innleggene jeg har lest her har stort sett dreid seg om folk som har forhåndsbetalt og ikke mottatt varene. :grumpy:

Lenke til kommentar

yes...

kommer nok til å avbestille pc-en..

gidder ikke å vente på den lenger..

skjønner ikke slike butikker, ...

etter min mening så hvis man skal drive butikk så stå for det susier..og vær ærlig..

lønner seg i lengen ihvertfall..

de kommer aldrig til å få noen respekt fra kundene sine og dermed går kundene og handler andre steder..

Det er jo tross alt oss, kunder, som holder den gående.

Lenke til kommentar
yes...

kommer nok til å avbestille pc-en..

gidder ikke å vente på den lenger..

skjønner ikke slike butikker, ...

etter min mening så hvis man skal drive butikk så stå for det susier..og vær ærlig..

lønner seg i lengen ihvertfall..

de kommer aldrig til å få noen respekt fra kundene sine og dermed går kundene og handler andre steder..

Det er jo tross alt oss, kunder, som holder den gående.

 

Ja, selv om man kunne spart noen kroner, så er det ikke likevel verdt det.

 

De butikkene jeg liker best selv er Komplett, Microplex og 3dfxcool. PSdata har jeg hørt mye bra om, men har ikke handlet fra dem selv. Når det gjelder Komplett, så har jeg etterhvert fått bekjente som jobber der, så servicen er alltid upålagelig :-)

Lenke til kommentar

Jeg har handlet med EasyPC og min erfaring er også at det er ganske treige. Jeg fikk derimot god kontakt via irc supporten deres, problemet var bare at det dem lovte meg der ikke holdt stikk... og min bestilling ble irriterendes lenge forsinket, og ingen ting er som å vente på sine nye deler... Jeg konfronterte dem med servicen og dem prøvde å vinke den vekk med at dem var nye og hadde fått veldig mye å gjøre i forhold til forventet og dermed kunne ting ta tid... vell mulig, men jeg handlet 1år etter de startet opp så hjulene måtte vell ha kommet godt i gang.. nå er det er det vell 6mnd siden jeg handlet med dem og dem har tydligvis ikke fått orden på tingene enda...(hva med å ansette flere?) Dette er uprofft og JEG kommer IKKE til å handle med dem før det kommer veldig mange gode tilbakemeldinger på dem i webbshopperfaringene... Det for være måte på hva man finner seg i av "dårlig service" bare for å spare noen lusne kroner.. Drittkjipt å vente på en pc i 2-4 uker bare for å spare 200 spenn...

 

Terningkast 2

pluss: jeg fikk varen jeg hadde bestillt, løpende kontakt på mIRC

minus: dem har som oppgave å være mitt mellomledd fra fabrikk, altså forhandler, men kan virke som om dem lager produktene selv når man ser hvor lang tid ting tar...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...