Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan spørre damen min om hun holder på med andre, event løs?


Gjest gutt15

Anbefalte innlegg

Gjest gutt15

Dette høres litt rart ut, men siden jeg ble sammen med damen min så har jeg hele tiden hatt i bakhode at hun er løs tøs. Hun henger med mange gutter og har hatt flere sex partnere gjennom årene. Flere enn jeg kan telle på fingrene. Igjen dette fører til vonde følelser hos meg, jeg er forvirret og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kan lik godt spørre hun over msn om hun er løs, men vil gjøre det mer personlig. I helgen skal hun komme over, vet ikke om jeg skal droppe sexen fordi jeg har ikke følelser til det. Hodet mitt er fult av negativ om jenta mi, flere gutter sier hun er løs og jeg merker det selv.

 

Hvordan bør jeg best spørre om hun er løs? Tenker på at hvis hun ikke er det, så vil jo det være ganske dumt mot henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere er etter nicket ditt å bedømme 15 år? Utifra hva du skriver så virker hun ganske løs, 10+ sexpartnere i en alder av 15 år lyser jo ikke akkurat av at hun er kostbar. Men dette trenger alikevel ikke bety at hun er utro mot deg eller noe slikt da.

Lenke til kommentar

Med mindre hun lå med disse folka mens hun var i et forhold med en annen, synes jeg ikke man automatisk skal tolke det som hun ikke eier selvkontroll og deler underlivet sitt med alle hun møter. Selv frilynte og sexglade mennesker kan holde seg til ett og samme menneske.

 

Samme hvor flinke noen er til å nøye seg med en av gangen, er det ikke noe digg å vite at hun har vært så travel.

Lenke til kommentar

Samme hvor flinke noen er til å nøye seg med en av gangen, er det ikke noe digg å vite at hun har vært så travel.

Det blir jo noe helt annet og noe han eventuelt burde tenkt på før han gikk inn i et forhold med henne.

 

Jeg svarte Martine, som jeg siterte, ikke direkte på det TS skriver om i første innlegget.

Lenke til kommentar

Ikke spørr om hun er løs, spør heller om hun har hatt sex med andre mens dere har vært sammen =)

 

Det funker jævlig dårlig. Man spør ikke bare om hun har vært utro, nærmest ut av det blå, og forventer at hun synes det er et helt legitimt spørsmål.

 

Hvis det plager han at hun har en fortid, så får han heller gjøre det slutt med henne på grunn av det, istedet for å spørre henne rett ut om hun har vært utro.

 

I min verden er det ikke ok å bli spurt om jeg har vært utro, hvis det ikke er sabla gode grunner til å mistenke at jeg har gjort noe dumt.

 

Men da er også all tilliten i forholdet borte, og det blir vrient å fortsette sammen.

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Selv om jenta har hatt et åpent forhold til seksualitet så betyr det ikke at hun vil være utro mot deg.

 

Nå vil jeg ikke gå inn på en diskusjon om jenta skal holde inne sine seksuelle lyster eller ikke, og hvorvidt det hun har gjort faktisk er galt eller ikke. Men hvis vi skal gå ut i fra at jenta kanskje ikke har gjort de beste valgene i sine unge år (hvem gjorde ikke dumme ting da?), skal dette hente hun igjen resten av livet?

 

Dersom du virkelig liker jenta burde de se bort i fra dette og heller gi hun en sjanse. Fører det derimot til at du ikke klarer å ha full tillit til hun så vil jeg nok anbefale deg å ta en prat med hun, og forklare situasjonen på en rolig måte. Hun er umoden og kommer til å ta seg nær av dette, og helt sikkert bli såret. Så ta det pent og tenk litt over hva du sier.

 

Om du fortsatt ikke klarer å stole 100% på hun så ville jeg droppet forholdet, da bakgrunnshistorien hennes kommer til å ødlegge mye av gleden med et forhold. Det er ikke vits å være sammen med en jente du ikke tørr å la leve sitt eget liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...