Gå til innhold

Bad Company 2 favorittmap


  

113 stemmer

  1. 1. Hvilken bane foretrekker du?

    • Panama Canal
      12
    • Valparaso
      31
    • Isla Inocentes
      5
    • Atacama Desert
      6
    • Arica Harbor
      27
    • White Pass
      7
    • Laguna Presa
      17
    • Port Valdez
      8


Anbefalte innlegg

Arica Harbor, helt klart!

 

Jeg klarer ikke vente til det får conquest mode 30 mars!!!!! :p

 

Ja, kan ikke akkurat si at jeg ikke gleder meg! Skal bli digg å gi den banen nytt liv, og Laguna Presa i Rush mode :love:

 

på Ultimateprestige kan man se mapsene i andre modes! Laguna Presa blir orgasme!

 

Valparaiso og Port Valdez har også andre Conquest mode på kart der inne..

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arica Harbor først er det åpent så kommer du ned i byen også har du et halvåpent område så har du tett område også har du mer eller mindre et last stand på siste delen.

 

Håper de bruker så mye av banen som mulig i conquest, et eller 2 flagg i byen også ett flagg ved brua og et ved containerene.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Spiller bare Rush og det er morsomt at det ikke er et eneste svakt brett. Uten å banne i kirken så føler jeg kanskje Arica er det svakeste av Rushbrettene, spesielt ved jernbanebrua hvis man spiller forsvar. Blir litt for åpent for min smak. Til gjengjeld er forsvaret av basen og øvre delen av byen kjempeartig. Min favoritt (tror jeg) blir nok Nelson Bay som angriper. Fryktelig morsomt å jobbe seg gradvis fra stein til stein med squaden og dekke områdene rundt MCOM'ene.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Er meget lei Nelson Bay nå. Møkka map syns jeg faktisk. Kan være kjekt til tider, men er laget ute å kjøre så har du ikke sjans å spawne og løpe 1 meter før du dør.

 

Jeg ser mange er lei, og ikke gidder å spille det. Mapets utseende, og design er flott, men det at det er natt har begynt å irritere meg litt. Hadde vært så fint om DICE hadde, tatt vekk natt på mappet, gjort det opp til en overskyet dag, der det snødde litt. Hadde blitt vanvittig mye bedre. Hadde også vært litt nyskapende, hvis det hadde snødd litt. Noe annet jeg har savnet i spill i mange mange år, er når det er snø på bakken, så er det ikke spor i snøen eller noe. Kunne vasset i løssnø. Hadde gitt en fantastisk visuell opplevelse.

 

Irriterer meg bittelitt at bakken er snø, og at det ikke er snø PÅ bakken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

må si jeg haaaater panama canal. den er så sinnsykt kjedelig, blir fort lei på den.

må si jeg liker white pass og attacama desert best på conquest, der er det konge å være alle klasser. valparaiso og isla inocents er fetest på rush. liker maps jeg kan variere på hvem jeg kan være.

 

husker en gull runde på valparaiso, hadde rundt 60 kills og en hau med revives, fantastisk artig.

Endret av simster
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...