Gå til innhold

Bad Company 2 favorittmap


  

113 stemmer

  1. 1. Hvilken bane foretrekker du?

    • Panama Canal
      12
    • Valparaso
      31
    • Isla Inocentes
      5
    • Atacama Desert
      6
    • Arica Harbor
      27
    • White Pass
      7
    • Laguna Presa
      17
    • Port Valdez
      8


Anbefalte innlegg

Hvilket er ditt foreløpige favorittmap på Bad Company 2? Begrunn gjerne din stemme i tråden :)

 

Personlig foretrekker jeg Panama Canal. Mange muligheter og artige elementer har gitt noen gode stunder allerede. Dessuten fungerer banen ypperlig med 32 spillere som jeg syntes blir i meste laget på endel andre baner.

 

1) Panama Canal

panama-canal_sm.jpg

2) Valparaso

valparaiso-map_sm.jpg

3) Isla Inocentes

isla-inocentes-map_sm.jpg

4) Atacama Desert

atacama-desert_sm.jpg

5) Arica Harbour

africa-harbor_sm.jpg

6) White Pass

whitepass_sm.jpg

7) Laguna Presa

lagunapresa_sm.jpg

8) Port Valdez

portvaldez_sm.jpg

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ARICA Harbor :whistle:

Absolutt alle skriver det feil :p Det er faktisk en by i nordlige Chile, og ikke i Afrika et eller annet sted. Og det er synd, fordi det er favoritten min, ihvertfall på vanlig Rush. :roll:

 

På Squad Rush blir det nok Panama Canal, det er ganske gøy å knerte ned folk som løper rundt i lageret like ved den første M-comgreia.

 

Conquest har jeg ikke spilt så mye, så jeg har ingen favoritt. Og på SDM er det egentlig det samme, men kanskje White Pass.

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Jeg spiller enten ganske bra på Nelson Bay, eller så er det evig mye kaos og jeg spiller helt elendig. hehe!

Har begynt å like den litt i det siste, men fy faen så jeg hatet den i starten. Men alle maps er herlig nå. MW2 kommer med ny map pack nå, men det hjelper så lite. Folk blir lei banene dems fort, allerede etter 1 mnd med det spillet var jeg lei av banene! Savner ingenting i BFBC2. Men å se i ingame storen alt som kommer til å komme framover, gjør ikke at jeg blir sur for å si det sånn. Hehe.

Lenke til kommentar

Liker når de jævla helihorene kommer på Desert!

Dem tar meg ikke så altfor mange ganger, hvertfall ikke mer enn jeg tar dem. Liker den båten som ligger der, hvis jeg ser flere fiender inni vraket av den (ved B?) så spiller jeg sniiiky, og slakter dem.

 

Edit: På Conquest er Panama artigst, selv om jeg er Rush fan.

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

White Pass og Isla Inocentes i rush mode. Sistnevnte er avhengig at ikke ALLE noobsa skal leke sniperhorer.

Er ikke White Pass conquest mode?

 

Port Valdez, Nelson Bay og Valparaiso er mine favoritter.

Jo stemmer vel det, mente det natt mapet i vinterlandskap, vet ikke navnet..

Det er Nelson Bay :)

Lenke til kommentar

Syntes som de fleste her at alle mapsa eier, men favoritten blir vel Panama Canal på Conquest(elsker å fight om C med shotgun. Ser du Knebelsbart ingame pass deg i close combat :p). Men syntes egentlig ALLE mapsa holder skyhøy kvalitet, så vanskelig å peke på andre favoritter.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...