Gå til innhold

THQ lanserer nettbutikk (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går inn, og ser euro og samme priser som Steam...

 

Tør vedde på at det er DRM på det og? Ide og sjekke opp og inkludere i artikkel. Hvis det er DRM fritt, kan det være verdt pengene, ellers er det jo billigere i butikk :no:

 

Er nokså begrenset, fra Eshops infoside:

 

* Download your game up to 6 times

* If you need more than 6 downloads, request more from Customer Support

* Of course, you can always burn a copy of your game onto a CD

 

Samt,

 

# You can uninstall and re-install your game on the same PC as many times as you want*

# You can install your game on 3 different PCs without help from Customer Support

Lenke til kommentar

billigere og lettere med torrents..

 

skal de absolutt ha samme pris på nettet så gidder jeg bare ikke å betale

 

Kjøp retail frå nettbutikkar då? Elles er det ofte gode tilbod på steam og andre digitale distributørar.

 

Piratar er svært hårsåre... det trengs ein bagatell dei irriterar seg over og dei rettferdigjer piratkopiering av pc-spel. Faktisk har det blitt no at dei leitar iherdig etter unnskyldningar for nettopp å piratkopiere. Ofte er det endringar dei har seg sjølv å takke dei syt over.

 

Med slike haldningar er det ikkje rart spelstudio forlet plattform til fordel for konsoll.

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar

Nå vet jeg at det ikke var rettet mot meg, men har bare lyst til å påpeke at jeg kjøper alle spillene mine... Laster ned noen hvis jeg har dårlig råd (3 måneder gammel datter og lite penger for tida), men kjøper når jeg har penger igjen. F.eks. Mass Effect 2. Lasta ned for et par uker siden, bestilte det nå.

 

Skal det være noen form for DRM på spill jeg kjøper over nett, skal det være verdt det. Steam er et godt eksempel her, alle de ekstra tingene gjør at jeg ikke har noe problem med at det faktisk er en form for DRM. Men den som THQ kjører er jeg uenig i. Steam har visst også patcher klare i tilfelle aktiviseringsserverne blir skrudd av, dog har jeg bare lest dette på forumet her. Ikke sett noen kilder. Men basert på svar fra supporten, føler jeg at de er profesjonelle, og velger å stole på de.

 

Likte egentlig det at du får lov til å brenne installasjonsfilene på en CD/DVD, men da er det jo fremdeles problemet med nettbasert aktivisering.

 

Og forresten... Ingen kritikk til artikkelen, den var bra, enda bedre at forfatter er aktiv på forumet og gir svar. Veldig bra :thumbup:

Endret av Dunno1987
Lenke til kommentar

Nå vet jeg at det ikke var rettet mot meg, men har bare lyst til å påpeke at jeg kjøper alle spillene mine... Laster ned noen hvis jeg har dårlig råd (3 måneder gammel datter og lite penger for tida), men kjøper når jeg har penger igjen. F.eks. Mass Effect 2. Lasta ned for et par uker siden, bestilte det nå.

 

Skal det være noen form for DRM på spill jeg kjøper over nett, skal det være verdt det. Steam er et godt eksempel her, alle de ekstra tingene gjør at jeg ikke har noe problem med at det faktisk er en form for DRM. Men den som THQ kjører er jeg uenig i. Steam har visst også patcher klare i tilfelle aktiviseringsserverne blir skrudd av, dog har jeg bare lest dette på forumet her. Ikke sett noen kilder. Men basert på svar fra supporten, føler jeg at de er profesjonelle, og velger å stole på de.

 

Likte egentlig det at du får lov til å brenne installasjonsfilene på en CD/DVD, men da er det jo fremdeles problemet med nettbasert aktivisering.

 

Og forresten... Ingen kritikk til artikkelen, den var bra, enda bedre at forfatter er aktiv på forumet og gir svar. Veldig bra :thumbup:

 

Eg sikta mitt innlegg til zpeed.

 

Eg var litt streng, men det vart skrive etter eit nachspiel.. Så ja.

Men det betyr heller ikkje at eg ikkje står for det eg sa !

 

Trudde promotering av illegal nedlastning var forbudt, men tydelegvis ikkje..

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...