Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hva skjer hvis jeg sletter svchost.exe?


Anbefalte innlegg

Beklager at jeg lager enda en ny tråd, men det her skal være et enkelt spm. Hva skjer hvis jeg sletter svchost.exe? Er det en fil som lager krøll på datamaskinen eller er det en fil som skal kjøre? sliter med at jeg ikke får lastet ned noe virusprogramm, og når jeg prøver å kjøre avast så krasjer datamaskinen. Og data'n er forferdelig treg, oppgavelinjen står stille fra oppstart, kan det være at maskinen kjører for mange prosseser i oppstart og hvordan gjør jeg noe med det?

Takk for svar :D Hadde blitt ekstremt glad for å få fikser problemet til i morgen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://itpro.no/art/12409.html

 

svchost er ikke problemet ditt.

 

For å endre hvilke programmer som kjører ved oppstart kan du åpne startmeny, velg kjør og skrive inn msconfig

trykk på oppstart og du kan velge nøyaktig hva som skal kjøre ved oppstart.

 

Høres ut som maskinen din trenger en real oppryddning. har du mulighet kan du spare mye tid på å legge inn windows på nytt, men da må ha backup av alt du vil ha på maskinen din først da det fjærner alt når du formaterer.

Er det ikke mulig kan du begynne med å laste ned og kjøre spybot og adaware.

Det er en rekke online virus scannere, kjør en eller flere av dem.

 

Har du installert et antivirus program? hvis ikke,

Anbefaler å laste ned microsoft essentials, starte maskinen i sikker modus og installere det.

 

Mest effektive måte å hente musikken din på er vel å lage en linux disk, kan starte og kjøre hele os fra cd, da har du full tilgang til filene dine. greit om du har en egen disk å flytte ting over på...

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...