Gå til innhold

Ingen Flash 10 til Windows Mobile


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He he ok litt vanskelig å få tonefallet riktig når man skriver. Jeg burde sikkert skrevet at han ikke akkurat var kjent for å være objektiv, for å unngå misforståelser

Beklager min uklarhet her. Iblant skriver man som man tenker, og da kommer ikke meningen klart nok fram :)

 

Edit: Fikset nok ett par skriveleifer :)

Endret av PL610
Lenke til kommentar

Jeg håper sannelig at "phone 7" kan installeres på min splitter nye HTC HD2, eller tror jeg jeg går fullstendig berserk

 

EDIT: Jeg googlet saken, og jeg kan lykkelig sitere det følgende:

 

A source closed to MSMobiles has confirmed that HTC HD2 will be receiving an official free upgrade to Windows Mobile 7 once it is out in Q4 2010. This makes sense because HD2 is the first phone which meets all the hardware chassis requirements laid out by Microsoft for a phone which will be powered by Windows Mobile 7, including support for multi-touch through its massive 4.3’’ capacitive display.

 

HEI OG HÅ!

Endret av dahwan
Lenke til kommentar

&¤%# that! Jeg vet at telefonen støtter operativsystemet, så da får jeg bare jail-breake om nødvendig. Ikke %¤&@ om microsoft skal gi ut et flash 10 kompitabelt operativsystem til mobilene sine under et år etter jeg kjøper en telefon til 5000kr fra dem, og nekte meg å installere det.

 

Da gir jeg CEO et spark i r*va

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...