Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Respekterer hun meg helt egentlig?


Gjest anonyym

Anbefalte innlegg

Gjest anonyym

Er blitt sammen med hun jeg syns er verdens beste jente.

Men det er et par ting jeg har begynt å undre litt på egentlig, og det er om hun er helt seriøs eller bare er litt umoden/respektløs... vet ikke helt hvordan jeg skal definere det.

Uansett, situasjonen er slik at vi nettopp har blitt sammen, men hun har kommet en del ganger med spøker og slikt. Siste eksempel er en fyr som er vanvittig stygg som vi var innom facebookprofilen på, da sa hun: Jeg syns han er så søt, jeg skal dumpe deg og ta bussen opp til han for å være med han. Han er så deilig. Det er jo klart jeg skjønner sarkasmen i det og at det er kødd, men uansett, slikt sier man da bare ikke??

 

 

Og enda en sak som eksempel, hun spurte hva det dummeste jeg har gjort i fylla er, så da svarte jeg helt ærlig, at jeg har rotet med ei, og hun jeg rota med er ganske stygg, men jeg var jo full så det ble til at vi klina og ikke noe mer. Men uansett, hun fikk jo vite sannheten, men i ettertid så har hun ertet litt med det og sagt at jeg er billig og slikt...

Total turnoff å høre på og jeg har egentli tenkt å si ifra til henne at det plager meg, har hintet til det før og da slutter hun, men likevel så skjer det i ettertid.

 

Ellers kan jeg jo si at vi oppfører oss som et normalt par, vi sier til hverandre hvor mye vi savner hverandre når vi ikke har vært sammen på et par dager, og vi gir de vanlige komplimentene til hverandre.

Jeg skjønner ikke helt greia med at hun sier slikt til meg da, jeg reagerer med å ikke si noe eller nekte, men jeg har begynt å tenke mer og mer over det. Ellers tar hun frasen "jeg elsker deg" ganske alvorlig, jeg sa det til henne da vi ble sammen og jeg vet med meg selv at jeg virkelig mener det, hun sa ikke det samme tilbake da, men sa at å elske er et veldig sterkt ord.....

Har vært sammen i 1 mnd, men vært nære venner i rundt et år. Jeg er 18 og hun er 16.

Noen som har noen innspill til dette? Hvorfor er hun slik? Hva burde jeg gjøre/si til henne når hun begynner å spøke sånn? Tenker det er på tide å banke i bordet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde overhodet ikke brydd meg om det første tilfellet, det er jo åpenbart kødd, morsomt eller ikke.

 

Hvis det var slik at hun kom med slike kommentarer om noen hun faktisk kunne ditchet deg for, så blir det noe annet.

 

Mobbinga kan jeg til en viss grad skjønne at du ikke liker, men synes det her ble en storm i et vannglass.

 

Hvis du ikke lar deg plage, eller fleiper om det selv, så mister hun fort mye av gleden med mobbinga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...