Gå til innhold

Utesteder i Trondheim som har 18 år!


Anbefalte innlegg

Hei! jeg og en kompis skal til trondheim i helgen, og da tenkte vi å ta oss en tur ut på byen hvertfall lørdags kvelden.

 

Men.. Vi har hørt at det nesten ikke er utesteder som er verdt og gå på som har aldersgrense 18 år(hele 1 uke til jeg blir 20!!! og 2 til kompisen min blir 20!)

 

Er det noen som kan anbefale noen spesielle plasser med 18. års aldersgrense her?:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! jeg og en kompis skal til trondheim i helgen, og da tenkte vi å ta oss en tur ut på byen hvertfall lørdags kvelden.

 

Men.. Vi har hørt at det nesten ikke er utesteder som er verdt og gå på som har aldersgrense 18 år(hele 1 uke til jeg blir 20!!! og 2 til kompisen min blir 20!)

 

Er det noen som kan anbefale noen spesielle plasser med 18. års aldersgrense her?:)

 

Tipper dere kommer dere inn på samfundet. Det er 18 for studenter, og når dere er NESTEN 20 burde det ikke være noe problem. Når det er sagt er det dårlig tilbud for dere under 20 så vidt jeg har forstått... :\

Lenke til kommentar

Vip lounge, house, club, room, har drevet under forskjellige navn. Men mener dem skal ligge nederst i Nordre slik dem har gjort de siste årene.

 

Når jeg ser på f.eks. facebook ser jeg dem solgte i desember eller noe. Æsj, var knall plass å dra bare for å se unge jenter danse fillene av seg ^^

Lenke til kommentar

Finnes kun 2 eller 3 plasser i Tr.heim som har 18 års grense. VIP som en av dere her over sa heter Gossip nå å der er det 20, samfundet som en annen også skrev over her er også 20, det ble gjort om ifjor. ID og gullbar som jeg kan komme på i fartn som er 18. Ricks har noen ganger 18 års grense, mulig det er bare på fredager. Men finnes en del utesteder i Tr.heim som er er gratis inngang på å de sjekker ikke så nøye med legimitasjon hvis du ikke ser ut som en 16 åring da.

Lenke til kommentar

I drammen er 18-års stedene fulle av tyrker-guttunger som lager kvalm bare man ser på dem eller en av kompisene deres. Er det annerledes i andre byer, tro? Og dørvaktene er gjerne fetter eller kompis av storebror så det er ikke dem som blir kasta ut uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...