Gå til innhold

Nytt "Hi-zoom" kamera-valgets kvaler !


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Skal kjøpe meg et nytt kompaktkamera ,og har hengt meg opp i disse kameraene etter å ha lest endel om dem både på nett og blader... :

 

Casio Exilim EX-H15 , Nikon CoolPix S8000 ,Fujifilm FinePix F80EXR og Sony Cyber-shot DSC-HX5

 

Hadde satt pris på om noen som har litt bedre greie på det enn meg,kunne kommet med råd om hvilke jeg burde velge,eventuelt hvilke jeg burde styre unna..... ?!!,alternativt andre jeg burde vurdere....

 

En av hovedargumentene til de som er valgt ut er deres slanke og kompakte design,samt at det virker som om alle har brukbare spesifikasjoner ...

 

På forhånd takk for tilbakemeldinger !

Endret av Jack_is_back
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Heisann

 

Skal kjøpe meg et nytt kompaktkamera ,og har hengt meg opp i disse kameraene etter å ha lest endel om dem både på nett og blader... :

 

Casio Exilim EX-H15 , Nikon CoolPix S8000 ,Fujifilm FinePix F80EXR og Sony Cyber-shot DSC-HX5

 

Hadde satt pris på om noen som har litt bedre greie på det enn meg,kunne kommet med råd om hvilke jeg burde velge,eventuelt hvilke jeg burde styre unna..... ?!!,alternativt andre jeg burde vurdere....

 

En av hovedargumentene til de som er valgt ut er deres slanke og kompakte design,samt at det virker som om alle har brukbare spesifikasjoner ...

 

På forhånd takk for tilbakemeldinger !

 

Jeg skal til New York i morgen, og kommer til å stikke på BH Photo Video for å finne det beste kompakte digitalkameraet.

De tre kandidatene jeg har sett for meg er Sony HX-5, Panasonic TZ10(ZS7 i USA) og Canon S90.

Blir spennende å høre hva de sier, de har peiling!

Kommer tilbake med innlegg når innkjøp er gjort.

 

Btw, styr unna Casio EX-h15. Jeg kjøpte dette i høst, og nå skal de selges, bildekvaliteten er rett og slett for dårlig. I tillegg har skjermen dårlig oppløsning, noe som irreterer meg hver eneste gang jeg skal ta bilde.

Endret av unified86
Lenke til kommentar

ehh...ex-h15 kom på markedet nå i februar.

Du har helt rett, jeg beklager. Mine erfaringer gjaldt ex-h10.

 

 

Valget falt paa sony hx5, men jeg har ikke faatt det enda. Testet det hos BHphotovideo, og de anbefalte det, og det er ingen tvil, bildekvaliteten er meget bra, og skjermopplosningen ogsaa.

Satser paa at jeg faar kameraet i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...