Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Si nei til nakenhet?


ACD

Anbefalte innlegg

Noen vil nok kalle dette et luksusproblem. Jeg snakker med ei jente på msn, og etter hvert har hun blitt i overkant villig til å vise seg naken på cam. Ja, du leste riktig. De siste dagene har dette nærmest blitt en fast rutine før vi avslutter og skal legge oss. Det er hun som gjør dette på eget initiativ hver gang.

 

Men jeg synes at dette blir mindre spennende når hun er naken hver dag, blir på en måte litt oppbrukt. Jeg er overbevist om at jeg hadde "fått mer ut av det" om hun hadde kuttet ned på det her. Hun er heit, så det er virkelig ikke der problemet ligger, men som sagt blir bildet av kroppen hennes "oppbrukt".

 

Greia er da, skal jeg fortelle dette til henne? Jeg vil jo ikke at hun skal ta dette som et nederlag, gjøre henne usikker på seg selv eller meg e.l. Er foreløpig ikke sikker på motivet hennes.

 

Hun kan fremstå som usikker, og det her kan være et grep for å holde interessen min oppe, eller hun kan gjøre det for at jeg skal fortelle henne hvor digg hun er. Det hender at hun sier til meg at hun føler seg kjedelig når vi bare snakker sammen.

 

Foreløpig har jeg svart veldig positivt når hun hinter, eller sier rett ut at hun skal skifte til andre klær (hun legger jo litt krefter i det her, hehe).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortell henne at hun bør være ytterst forsiktig med å vise seg naken på kamera, da det er null problem for motparten å ta bilder/filme slike sekvenser og poste den på diverse nettsider.

 

Hun kom på det i går, men jeg sa bare at hun kunne stole på meg. Tviler på at dette får henne til å slutte.

Endret av ACD
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Si det som det er at hun ikke trenger å vise seg naken for å holde deg interessert i henne. Og smør gjerne på med at hun kunne like gjerne sittet der i termodress og at du fremdeles hadde vært like interessert i henne.

Lenke til kommentar

Luksusproblem deluxe! Du trenger jo ikke se på? Bare la kamera rulle mens du sitter på nettavis eller noe lignede?

 

Du får prøve ta opp alt hun gjør :p En dag skjønner hun at hun har gjort noe dumt, og slutter med det. Og da sitter du der med skjegget i postkassa etter å ha surfet på db.no istedet for å se på henne alle disse stundene :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...