Gå til innhold

Får ikke synkronisert iPhone pga manglende "Sync-iPhone" mappe


Anbefalte innlegg

Når jeg prøver å sync'e telefonen i iTunes får jeg følgende feilmelding:

 

 

iTunes kan ikke synkronisere bilder med iPhone-enheten "minTelefon" fordi mappen "Sync-iPhone" ikke ble funnet.

 

Har firmware 3.1.2 + blackra1n/cydia.

 

Jeg får til å manuelt legge over musikk, podcaster og filmer i iTunes. Problemet er at jeg har kjøpt NDrive app som er på 1.8GB og trenger sync for å legge det inn via iTunes (har prøvd utallige ganger direkte fra appstore på telefonen, men det tryner alltid etter noen timer).

 

 

Noen som vet hva feilen skyldes eventuelt hva som må gjøres for å fikse?

Endret av geirgp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du leser feilmeldingen ser du at iTunes prøver å synkronisere bilder med telefonen. Finnes mappen "Sync-iPhone" på maskinen din?

 

Ikke etter hva jeg kan se, men skulle ikke iTunes ha laget denne mappen selv da hvis den manglet? Jeg har hele tiden antatt at det er på telefonen og ikke på min pc at denne mappen ikke fins.

 

Finner ingen innstillinger i iTunes for å angi sync-folder. Det eneste jeg finner er "Media mappe" som er satt til "C:\users\brukernavn\Music\iTunes\iTunes Media" - denne mappen fins.

Lenke til kommentar

Hvis du leser feilmeldingen ser du at iTunes prøver å synkronisere bilder med telefonen. Finnes mappen "Sync-iPhone" på maskinen din?

 

Ikke etter hva jeg kan se, men skulle ikke iTunes ha laget denne mappen selv da hvis den manglet? Jeg har hele tiden antatt at det er på telefonen og ikke på min pc at denne mappen ikke fins.

Ikke nødvendigvis. Hvis du kobler telefonen til maskinen din, starter iTunes og velger telefonen i listen over enheter, vil du få muligheten til å vise synkroniseringsvalg for musikk, videoer, bilder og lignende. Velg bilder, og se om det står "Sync-iPhone" der det står "Pictures" i bildet under:

 

e9f6c6047969b6f05eff6fbe9e31ad0d.png

Lenke til kommentar

Der stod det "My Pictures", som jeg fant i bruker-katalogen min. Opprettet "Sync-iPhone" inni den, og så forsvant feilen :)

 

Da er det bare å ta backup av bildene før jeg syncer, den sier nemlig at den vil overskriver iphone-enheten.

 

Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...