Gå til innhold

Fotobutikker i Los Angeles


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal ned til LA om en ukes tid og har planer om å plukke med meg en Sigma 150mm macro. Noen som har vært i LA og handlet fotoutstyr før? Ønsker altså litt tips om hvilke butikker jeg bør gå innom.

 

Jeg er ikke helt avhengig av å handle mens jeg er der nede. Jeg bor for tiden i USA, så kan selvsagt bestille på nett også. Mulig at det også blir billigere av å handle på nett?

 

Takker på forhånd

Marius :)

 

Edit: Jeg ser at bhphotovideo og amazon har den til litt over $700. Jeg var da veldig sikker på at man kan få den billigere enn det, mer ned mot 5-600. Mulig jeg tar feil her altså.

Endret av Mariuslk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at du slipper sales tax når du bestiller over nettet fra butikker i en annen delstat. Du vil med andre ord måtte betale opp mot 10,75% (california sales tax + local tax) mer for objektivet om du handler fra butikk i LA enn fra bhphoto (New York). Da jeg bodde i USA var erfaringen min at bhphoto hadde noen av de laveste prisene, men det kan vær ting har forandret seg siden den tid.

 

Nyt tiden videre i The Golden State! :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Her er no ein nettbutikk som du kan prøve.

www.linkdelight.com

 

Eg har bestilt fra den fleire ganger. Kjempe bra produkter. Er frå Kina, men tar ca 2 uker til du får det.

 

Er det noko andre her på forumet som har handlet der.

 

Det som eg handlet:

 

Battery Grip for Nikon D40 D40x D60 D3000 + 2 EN-EL9 B3G $37.95 $37.95

Li-ion Rechargeable Battery for Nikon D40X D40 D60 EN-EL9 B9R $6.99 $6.99

IR Remote Control for Nikon D5000 D90 D80 D50 D70s D40x D40 O5C $3.25 $3.25

 

SubTotal : $48.19

Shipping and Handling Fee : $15.00

Tax Total : $0.00

Total: $63.19

 

Som blir 419,42 i nkr. Og det får du det ikkje i Norge for.

Endret av Marekatten
Fjernet brudd på retningslinjene
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Selv vært i LA og lett etter fotobutikker, og de jeg har kommet over har vært fryktelig dårlige. Små kiosker med dårlig utvalg. Sats heller på nettet

 

Da har du ikke sjekket godt nok. I den svære byen nytter det ikke å lete. Man må gjerne vite om dem på forhånd.

 

Har selv handlet hos Samy's Camera og Simon's Camera. Prisene deres kontra andre skal jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke har grunnlag for sammenligning. Men små butikker er det ikke, spesielt ikke Samy's.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...