Gå til innhold

Flere sata utganger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 11 måneder senere...

Nei, tenkte på SATA-kortet jeg posta ei lenke til.

 

Kan alle typer PCI-E til SATA II kort brukes, passer alle typer til alle typer hovedkort? Jeg kunne også kanskje tenkt meg å kjøpe et sånt for å kunne koble på flere harddisker. Er det noen spesielle typer som er anbefalt?

Endret av hsvendse
Lenke til kommentar

PCI-e er PCI-e. Det eneste du må passe på er at hovedkortet ditt har PCI-e porter med rett hastighet (1x, 4x, etc.), og at det er fysisk plass inni PCen din. Du kan for eksempel ikke sette inn et PCI-e kort dersom skjermkortet er så digert at det stenger for kontakten du vil bruke.

 

Kortet som ble linket til tidligere har som sagt allerede to S-ATA porter, og det finnes kort som har mange mange flere enn det, men da blir så klart prisen høyere også.

Lenke til kommentar

PCI-e er PCI-e. Det eneste du må passe på er at hovedkortet ditt har PCI-e porter med rett hastighet (1x, 4x, etc.), og at det er fysisk plass inni PCen din. Du kan for eksempel ikke sette inn et PCI-e kort dersom skjermkortet er så digert at det stenger for kontakten du vil bruke.

 

Kortet som ble linket til tidligere har som sagt allerede to S-ATA porter, og det finnes kort som har mange mange flere enn det, men da blir så klart prisen høyere også.

 

Jeg har ASUS M4A89GTD hovedkort. Hvilket sånt kort passer til det hovedkortet?

Lenke til kommentar

PCI-e er PCI-e. Det eneste du må passe på er at hovedkortet ditt har PCI-e porter med rett hastighet (1x, 4x, etc.), og at det er fysisk plass inni PCen din. Du kan for eksempel ikke sette inn et PCI-e kort dersom skjermkortet er så digert at det stenger for kontakten du vil bruke.

 

Kortet som ble linket til tidligere har som sagt allerede to S-ATA porter, og det finnes kort som har mange mange flere enn det, men da blir så klart prisen høyere også.

 

Jeg har ASUS M4A89GTD hovedkort. Hvilket sånt kort passer til det hovedkortet? Virker forresten disse korta med windows 7 64-bit? Windows 7 står ikke oppført der på systemkrav?

 

Hva er forresten raid? Må jeg ha et kort med raid, eller er raid noe jeg ikke trenger?

Endret av hsvendse
Lenke til kommentar

PCI-e er PCI-e. Det eneste du må passe på er at hovedkortet ditt har PCI-e porter med rett hastighet (1x, 4x, etc.), og at det er fysisk plass inni PCen din. Du kan for eksempel ikke sette inn et PCI-e kort dersom skjermkortet er så digert at det stenger for kontakten du vil bruke.

 

Kortet som ble linket til tidligere har som sagt allerede to S-ATA porter, og det finnes kort som har mange mange flere enn det, men da blir så klart prisen høyere også.

 

Jeg har ASUS M4A89GTD hovedkort. Hvilket sånt kort passer til det hovedkortet? Virker forresten disse korta med windows 7 64-bit? Windows 7 står ikke oppført der på systemkrav?

 

Kan jeg bruke et kort med PCI Specification 1.0a til det hovedkortet jeg har?

 

Hva er forresten raid? Må jeg ha et kort med raid, eller er raid noe jeg ikke trenger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...