Gå til innhold

Gainward GeForce GTS 250 512MB PhysX


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Kjøpte ny skjerm i dag, og fant til min store overraskelse (og litt dårlige research) ut at den bare har VGA og HDMI inngang.

 

Dagens skjermkort (Sapphire HD 3750) har bare DVI, og tenker kanskje det kunne trenge en utskiftning.

 

(er det forøvrig verdt det? Vil man se forskjell på VGS og HDMI på en 21,5" lcd skjerm, eller er det først om man skal koble til tv?)

 

I den anledning har jeg tidligere fått anbefalt Gainward GeForce GTS 250 512MB PhysX (875 på komplett). Skulle være bra og stille. Men, det drar jo litt på åra det og. Finnes det noe bedre til samme pris (eller nesten like bra til mindre?) med HDMI utgang? Og er det merkbart mye bedre enn det jeg allerede har?

 

Merk, dagens kort holder egentlig til mitt bruk, men synes skjermen virker litt blurry og tenker det skyldes vga-utgangen (pluss, det skader ikke være klar til Starcraft 2 når det kommer ;), og kortet støyer litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens skjermkort (Sapphire HD 3750) har bare DVI, og tenker kanskje det kunne trenge en utskiftning.

Det trenger du ikke... DVI og HDMI har samme bildesignal. Du trenger bare en DVI->HDMI kabel.

 

Ellers er også GTS 250 et helt greit kort til din bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...