Gå til innhold

Jeg får ikke sendt sms til utlandet


Anbefalte innlegg

Har prøvd å sende sms til et nr i Frankrike, men mld kommer ikke fram. Fikk en mld hvor jeg bare trykka på "svar", så nr skal være riktig.

 

Noe jeg ikke vet om, noe som må aktiveres eller noe? Ludo, terningkast seks, hvis det har noen betydning.

 

Jeg har prøvd å sende mld to ganger, ingen av dem har kommet fram.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan ser nummeret ut når du sender det til utlandet?

 

Hva mener du? Nr har +0033 og er ellers et normalt fransk mobilnummer, som fint kunne sende til meg, uten at jeg får svare.

 

Ikke fått noen feilmelding heller, mottakeren sier bare at meldingene ikke kommer fram.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

 

 

Hva mener du? Nr har +0033 og er ellers et normalt fransk mobilnummer, som fint kunne sende til meg, uten at jeg får svare.

 

Ikke fått noen feilmelding heller, mottakeren sier bare at meldingene ikke kommer fram.

Hva mener du med normalt fransk mobilnummer? Et nummer i serien +33 6 xx xx xx xx?

Lenke til kommentar

 

 

Hva mener du? Nr har +0033 og er ellers et normalt fransk mobilnummer, som fint kunne sende til meg, uten at jeg får svare.

 

Ikke fått noen feilmelding heller, mottakeren sier bare at meldingene ikke kommer fram.

Hva mener du med normalt fransk mobilnummer? Et nummer i serien +33 6 xx xx xx xx?

 

Ja?

 

Er vel ikke noe å lure på når jeg kan få sms fra det nummeret. Jeg har riktignok skrevet inn 0033, men det blir vel det samme.

Lenke til kommentar

Når jeg var i Pakistan så kunne mottakere i Norge motta sms mine, men jeg fikk aldri sms de sendte til meg på Pk nr mitt. Det skyldes operatøren min i pk ikke hadde avtale med norske operatøren.

 

Sjekk på websiden om franske operatøren har avtale med ditt operatør i Norge.

Lenke til kommentar

Når jeg var i Pakistan så kunne mottakere i Norge motta sms mine, men jeg fikk aldri sms de sendte til meg på Pk nr mitt. Det skyldes operatøren min i pk ikke hadde avtale med norske operatøren.

 

Sjekk på websiden om franske operatøren har avtale med ditt operatør i Norge.

 

Må nok snakke med Ludo, ja. Prøvde tipset til b-real nå og det funka ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...