Gå til innhold

Bad company 2: PC eller konsoll?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk her: http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx om du kan kjøre det.

 

Har det selv på PC, men du kan ikke skru av AA helt, må ha det på x1.

 

Det jeg synes er bra med PC versjonen er vel kontrollene hovedsakelig :p

Mye lettere og navigere i menyer etc.

Dedikerte servere.

 

Men det er noen store minus også.

Har du XP kan du få random crash til desktop uten error eller noe, bare avslutter. Venner som har Vista og Win7 har ikke dette problemet.

Punkbuster (yuck!) som du må manuelt oppdatere.

Har du Win7 eller Vista kan du ikke (som jeg har hørt) se Ping i server browser.

Og andre plagsomme små bugs.

 

Men dette blir vel fikset i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar

Takk for raskt svar

 

Det var så vidt jeg passerte minimums kravene, men sli tror jeg ikke de tar med i denne testen. Blir vel konsoll da

 

Vil bare si at du skal ta den testen med en stor klype salt, jeg har selv Nvidia GTX 280 og en Core 2 duo E8500, og kommer ikke opp til recomended fordi jeg har dual core cpu, og ikke Quad :!:

Lenke til kommentar

Gunpig, akkurat det å navigere i menyer er NULL problem med konsoll. Er forøvrig dedikerte servere på konsoll også, men man kan bare ikke velge hvilken man havner på, selv om det sikkert var det du tenkte på.

 

Men det er altså ikke som IWNet der en av spillerene blir host, og du sitter og håper at han/hun sitter på en linje med god forbindelse mot Norge.

 

Forøvrig ser det egentlig ut til at PC-spillerene sliter litt med utgaven sin, med diverse bugs i forbindelse med onlinespilling osv. Ikke opplevd problem med det på konsoll.

Lenke til kommentar

Takk for raskt svar

 

Det var så vidt jeg passerte minimums kravene, men sli tror jeg ikke de tar med i denne testen. Blir vel konsoll da

 

Å i det hele tatt vurdere et FPS spill på konsoll foran PC sier vel sitt......

Jaha. Lyst til å forklare hvorfor?

Skjønner ikke at du gidder å spørre.

Lenke til kommentar

Takk for raskt svar

 

Det var så vidt jeg passerte minimums kravene, men sli tror jeg ikke de tar med i denne testen. Blir vel konsoll da

 

Å i det hele tatt vurdere et FPS spill på konsoll foran PC sier vel sitt......

Jaha. Lyst til å forklare hvorfor?

Fordi csnerds ikke klarer å venne seg til å spille fps både på konsoll og pc

Lenke til kommentar

Takk for raskt svar

 

Det var så vidt jeg passerte minimums kravene, men sli tror jeg ikke de tar med i denne testen. Blir vel konsoll da

 

Å i det hele tatt vurdere et FPS spill på konsoll foran PC sier vel sitt......

Jaha. Lyst til å forklare hvorfor?

Fordi csnerds ikke klarer å venne seg til å spille fps både på konsoll og pc

Eller fordi konsollspillere ikke klarer å godta at konsoll bare er bra til bilspill og sidescrollers.

Lenke til kommentar

Enig med sistemann her:) Levde selv i den tankegangen om at konsoll ikke duger til skytespill, men etter at Mw1 kom så trodde jeg de fleste som spilte en del skytespill ga seg med whininga?

 

Har hvertfall en del venner som liker å spille cs og andre skytespill på pc som nå har gått over til konsoll fordi det fungerer så bra og man slipper oppgraderingskostnadene og problemer med drivere/hw osv.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt skytespill på PC siden... hm... Tror faktisk det var Dark Forces II: Jedi Knight som var det siste FPS'et jeg spilte på PC (unntaket er Max Payne, som jeg faktisk ikke spilte før i fjor).

 

Jeg har altså spilt skytespill på konsoll i ... 10 år, minst.

SOCOM-serien (PS2), HL2 (X360), F.E.A.R-serien (X360), COD4 og MW2 (X360), Bad Company 1 & 2 (X360). Regner meg som en dreven konsoll-FPS'er og selv om jeg har en ålreit PC som sikkert drar en del skytespill, så er det ikke noe tema for meg. Skytespill spilles på konsoll for min del ;)

 

Kom forresten på at jeg spilte vel ca 5 timer BF2 på en nettkafe for noen år siden, det kan jo tas med som unntak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...