Gå til innhold

Crosshair Formula 3 i forhold til Formula IV?


Anbefalte innlegg

Heisann:)

 

Har et Crosshair 3 Formula hovedkort med AMD Phenom X4 965 og Corsair Dominator 4x2G 1600Mhz 9-9-9-24.

 

Ser nå at det kommer Crosshair Formula IV på markedet med støtte opptil 1800 Mhz RAM Brikker.

 

Lurer på om det er noe vits for meg å oppgradere til det nye Crosshair IV hovedkortet og muligens RAM brikkene og? Hovedsaklig så lurer jeg på om jeg skal kjøpe nytt hovedkort igjen eller hoppe over IV ettersom jeg har hatt Crosshair 3 i kun ett halvt år

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Heisann:)

 

Har et Crosshair 3 Formula hovedkort med AMD Phenom X4 965 og Corsair Dominator 4x2G 1600Mhz 9-9-9-24.

 

Ser nå at det kommer Crosshair Formula IV på markedet med støtte opptil 1800 Mhz RAM Brikker.

 

Lurer på om det er noe vits for meg å oppgradere til det nye Crosshair IV hovedkortet og muligens RAM brikkene og? Hovedsaklig så lurer jeg på om jeg skal kjøpe nytt hovedkort igjen eller hoppe over IV ettersom jeg har hatt Crosshair 3 i kun ett halvt år

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har bygget en pc med crosshair 3 formula hovedkort. Har kjøpt inn Corsair Dominator 4x2G 1600Mhz 9-9-9-24.

Men jeg får bare startet opp maskinene når jeg bruker et sett med rambrikker (4gb), får ikke startet når jeg setter inn alle 4 brikkene.

 

Er det noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for å få all rammen til å virke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...