wonki 0 Report post Posted March 3, 2010 skal kjøpe meg blitz og ny som jeg er er jeg usikker på hva jeg bør ha til krav. har sett på sigma ef5300dg st super, men aner jo ikke om dette er en greit blitz og en selvutløser. noen råd? lønner det seg å kjøpe disse tingene på nett? kjøpt kamera i butikk og syns ofte det er litt tryggere visst noe er feil takker for svar:) Quote Share this post Link to post
Zahl 59 Report post Posted March 3, 2010 Phottix Cleon I Wireless N10 er en grei selvutløser til D90. Koster nesten ingenting, fås på Ebay Quote Share this post Link to post
Zahl 59 Report post Posted March 3, 2010 Phottix Cleon I Wireless N10 er en grei selvutløser til D90. Koster nesten ingenting, fås på Ebay Quote Share this post Link to post
Thunderhead 334 Report post Posted March 3, 2010 Anbefaler heller Phottix Plato, har både den og Cleon I, og liker Plato bedre. Ca samme pris. Quote Share this post Link to post
tiboine 293 Report post Posted May 25, 2010 nikon sb600 og oppover er bra. da kan du bruke CLS og TTL for å fjernstyre blitzen uten noe ekstra utstyr. japanphoto selger enkle selvutløsere til 200,- Quote Share this post Link to post
qysusan 1 Report post Posted May 27, 2010 Referanse her lav pris,Høy kvalitet 1 Quote Share this post Link to post