Gå til innhold

Mystiske radiosignaler hos Aperture (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Must... resist... connecting... to BBS...

 

Kjenner det kribler i hele kroppen å koble meg til BBSen, men ettersom det eneste 'analoge' modemet jeg har tilgjenglig er via mobilen. Sikkert ikke billig å koble opp mot ett nummer i statene da :p

 

 

Håper på mer info om Portal 2 eller HL2:EP3 snart:)

Lenke til kommentar

Kan det være så enkelt som "The cake is a lie."? :)

Hva kan være så enkelt? Mener du at hele konseptet bare er en spøk? Med tanke på alt som har blitt funnet av bilder på den BBS-en og sånn så tviler jeg på det.

Link til tråd på steamforumet:

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1168990&page=351

 

 

Forøvrig: Det var noen som laget en wiki med all informasjonen som var blitt funnet og dumps fra BBS-en. Er det noen som har link til den wikien?

Lenke til kommentar

L4r5: Tja, ikke nødvendigvis at hele konseptet er en spøk - men at kanskje den morsekoden/støyen oversatt betyr "The cake is a lie." Det er jo tross alt en av tidenes spillfraser. Alle postet det overalt en lengre periode, og folk sa det jo til og med høyt innimellom :)

 

Men absolutt ingenting er bedre enn et nytt Portal, om det dukker opp. Fantastisk spill! Jeg ble også fælt nyssgjerrig på den wikien, dersom noen har link.

Lenke til kommentar

OT: Hva er den nye greia med at sider åpna fra lenker i diskusjonstråden under artiklene klemmes inn i rammene til diskusjonstråden og ikke i et nytt vindu? Er passe upraktisk å lese eksterne nettsider i et 15 cm bredt delvindu...

 

Ellers veldig gripende markedsføring. Gleder meg Portal 2!

Lenke til kommentar

@b-real

 

Dersom det Valve har brukt de siste årene på (siden EP:2) er å porte Source og Source-spillene til Mac blir jeg litt forbannet. Ikke fordi jeg har noe imot Mac-brukere, men fordi det å svikte 90% av markedet for å tilfredsstille 10% blir for dumt. Dog skal jeg tilgi dem om de slipper en ny "Orange Box" samtidig...

 

Haha - tenkte aldri på det slik:

03andimapc.jpg

 

 

 

 

 

 

Endret av ze5400
Lenke til kommentar

mer nytt rundt portal!!!

 

spillet har fått en ny sluttscene

 

 

EDIT:

 

fant også en film en plass på youtube hvor en fyr dekrypterte de rare lydene til bilder, men finner den ikke igjen akurat nå, men det var bare obskure bilder som sikkert krever en god del tenking utenfor boksen.

Endret av weebl
Lenke til kommentar

Godt å se at Valve gjør seg klar til å bygge på Half-Life serien. Ser på Portal som en del av Half Life, som en spin-off nesten. Og når Portal 2 skal lages, tror jeg ikke de gjør det uten å starte på Episode 3. Håper Portal 2 har en større lengde og bredere story enn det første spillet. Hadde Valve vært som et vanlig spillfirma hadde de jo kommet med oppfølgeren for lenge siden, med tanke på responsen på Portal. Men det er vel derfor vi liker dem.

Lenke til kommentar

Utifra bildene så kan det jo virkelig se ut som vi faktisk får kommet oss utendørs også og det åpner jo opp en gigantisk mulighet for story og i tillegg med tanke på EP2 baserer hovedelementet sitt på Borealis så må det være mulig å få tyne ut en real story av Portal 2 :)

 

Om du ser igjennom den oransje portalen ser du noe som likner mistenkelig på glados.

 

og leste et sted at portal 2 var 200 år etter portal eller noe og at chell hadde vært i kryosøvn for å så bli vekket til live igjen eller noe i den duren tror bare det har startet å gro planter inne på aperture science

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...