Gå til innhold

Ny spill-pc til under 15K


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal handle meg ny spill- pc, siden den gamle nå er utdatert. Er ikke veldig oppdatert på hva som er det store innen pc nå om dagen, så jeg trenger deres hjelp. ;)

Jeg er ute etter max ytelse, da jeg skal handle inn blant annet det nyeste Battlefield spillet, og den kommer til å bli brukt hovudsaklig til spilling. Så dette er viktig. Det gjør ingen ting om den blir rimelig, men vil kunne dra alle de nyeste spillene. Maskinen skal ikke overklokkes, og er ute etter en maskin som kan holde en stund. Vil eventuelt oppgradere pcen når den tid kommer. Når det er snakk om prosessor valg, har jeg ikke noen konkrete ønsker. Har AMD på den nåverende, og er fornøyd med dette. Men ytelse i forhold til pris, er det viktigste for meg. Oppsettet kan ta utgangspunkt i alt, bortsett fra, mus, høytalere og tastatur, opperativsystem har jeg fra før.

 

Hvordan er det med tanke på skjermer nå om dagen? Finnes det mange LED skjermer, til en rimelig penge? I såfall er dette ønskelig, helst rundt 24" +/ -.

 

Har tenkt til å sette sammen pcen selv.

Ville vere flott om dere kunne satt sammen fra en side, men bare gjør det viss dere gidder.

 

På forhånd takk :)

 

Sn4tch

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tusen takk for at du tok deg tid til å sette opp ett forslag :D Går sannsynlig nok for det oppsettet. Har du erfaring med det? Tror jeg skal legge til ett G19 tastatur og :)Foresten, skulle helst hatt et annet skjermkort, siden det er utsolgt, og jeg vil ha pcen så raskt som mulig. Har du noen forslag? Helst av samme kvalitet eller bedre.Om det ikke er verdt det, så venter jeg. Har sett på andre nettsteder, men fant ikke tilsvarende.

 

Sn4tch

Endret av Sn4tch
Lenke til kommentar

Har ingen spesielle erfaringer, men dette er et ca oppsett som går mye igjen.

 

Skjermkortene er mer eller hip som hap egentlig.. Kortene bruker i 90% av tilfellene samme kjøler, så eneste forskjellen er egentlig bare et klistremerke og litt hva som følger med i pakken... Så gå for det billigste 1GB 5870 du finner..

Lenke til kommentar

Har ingen spesielle erfaringer, men dette er et ca oppsett som går mye igjen.

 

Skjermkortene er mer eller hip som hap egentlig.. Kortene bruker i 90% av tilfellene samme kjøler, så eneste forskjellen er egentlig bare et klistremerke og litt hva som følger med i pakken... Så gå for det billigste 1GB 5870 du finner..

 

Crap, skreiv jo feil selfølgelig. Mente hovedkortet :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...