Gå til innhold

Innkjøp av nytt kabinett


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal da gå til innkjøp av et nytt kabinett:) Jeg ser etter et rimelig kabinett med gode kjøle egenskaper. Pris tenkte jeg rundt 600-700 ca. Kabinettet skal brukes som et gaming kabinett, og jeg har planer om å klokke innmaten. Så utseende er ikke noe særlig viktig, men tempratur. Håper noen har noe å anbefale. Har sett på Antec sixhundred og In-Win Fanqua, og har egentlig sett meg ut en av dem to. Men hvis det er noen som har noen innspill eller andre kabinett, så kjør på.

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ta en titt på fractal design define r2.. har dette selv, og er kjempefornøyd. veldig lett å gjemme kabler, 8 hdd slots, nesten lydløst selv med standard vifter. ser helt konge ut og i min mening.

 

 

Ja R2 er et meget bra kabinett til prisen, men her må man ofre litt av kjølinga mot litt støydemping, og OP er ute etter mest kjøling for pengene

Lenke til kommentar

Etter at jeg har lest en del tester på in-win fanqua, så har jeg bestemt at jeg går for det. Utseendet er greit, ganske nøytralt, som jeg syns er bra. Ellers så virker det som det tilbyr meget gode kjøleløsninger, til en veldig rimelig pris, 590 fra amentio. Men ellers takk for svar :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...