Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

høy prosessorbruk på HP bærbar


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en HP bærbar pc (windows vista)

 

Jeg har irritert meg gang på gang etter at jeg evig mange ganger nå har spilt et spill, men så får jeg ikke lagret det før det slår seg av. Å jeg har funnet ut at det er pga prosserbruken at det slutter å funke, men det må nå gå an til å spille et spill uten at det skal gå av hver eneste gang etter bare noen få timer vel?

 

Ledig systemprosess er den som står rundt 90 CPU på hele tiden mens spillet står på 01 til 05 hele tiden, som er vel grunnen til at det ikke fungerer. Å finnes det ingen muligheter å starte opp igjen spillet nå? når det ble lukket? for prossesen er jo forsatt der.

 

Om det ikke går ville det vært flott om noen kunne ha hjulpet meg å forklart hvordan jeg kan ordne dette om mulig og om jeg kanskje kan få spilt et spill i flere timer istedenfor å irritere meg over at det samme skjer gang på gang. Håper at den lille informasjonen jeg ga kan hjelpe til litt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

greie tips angående bærbare PCer er følgende:

 

Hold BIOS oppdatert, verifiser at det er ett stabilt build.

Driver: bruk ikke Windows update, gå på www.hp.no og last ned og installer siste drivere til det meste.

 

Det skal kunne hjelpe på prosessor bruk og generel hastighet og stabilitet på maskinen.

Lenke til kommentar

greie tips angående bærbare PCer er følgende:

 

Hold BIOS oppdatert, verifiser at det er ett stabilt build.

Driver: bruk ikke Windows update, gå på www.hp.no og last ned og installer siste drivere til det meste.

 

Det skal kunne hjelpe på prosessor bruk og generel hastighet og stabilitet på maskinen.

 

Det var mye nyttig der ja :)

 

Er det de på BIOS jeg må ha oppdatert altså eller? fikk opp en hel liste med masse drivere, men jeg vet ikke om jeg har noen av disse fra før av eller ikke. Bør jeg installere alt, eller hva er viktigst å installere av disse driverne?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...