Gå til innhold

"The only thing i know"


Anbefalte innlegg

Fant denne på youtube idag:

 

Noen tanker? Hva mener forumfolket?

 

Selv mener jeg at han har et poeng, jeg tør ikke tenke på de gangene jeg har prioritert å game alene forran andre ting, og det er nettop det jeg tror han prøver å få fram, "alene-gaming". Han sier jo mot slutten at med sosial gaming kan man faktisk få noe ut av det (selv om det er flere positive sider ved gaming).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte den egentlig jeg. Husker jeg var ihugga gaming nerd når jeg gikk på ungdomskolen, pga forskjellige hendelser de første 14 årene i mitt liv foretrakk jeg å sitte å game. jeg hadde dog noen jeg gamet sammen med ofte, både fysisk og på nettet. Jeg droppet aldri skolen, og gjorde det jo ganske bra der, men all den tiden hvor jeg ikke hadde noen faste greier jeg deltok på satt jeg å spilte. Jeg droppet også fester o.l. (flere årsaker til det enn spilling da)

 

Det er virkelig de siste 3 årene når jeg startet på videregående hvor jeg har forandret meg. Kanskje det er fordi jeg fikk en ny start med helt nye folk. sure, jeg liker å game, og gjør det nok en del, men jeg sier aldri nei når jeg blir invitert ut eller noe. Hvis jeg velger å si nei så er det alltid en grunn til det, som ikke er gaming.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...