Gå til innhold

ny telefon, pris uvesentlig.


toazty

Anbefalte innlegg

skal ha meg ny telefon , abbn. har gått ut så skal fornye det, og da må jeg bare ha ny telefon. har telenor bedrift abbn., så det enkleste er vel å handle på nettbutikken til telenor.no

 

ønsker en " jobb telefon" , enkel og epost, nettleser bør være god.

litt skeptisk til dette med touch, men må vel se meg slått av teknologien og kanskje bare få meg en full touch igjen.

sett litt på nokia E72 , og den passer meg kanskje bra, men så elsker jeg teknologi, og android drar litt i meg, så kanskje jeg er nødt til å prøve ut det.

kamera bør være greit

batteri tid må være god.

ikke så altfor stor og klumpete telefon

iphone er ikke aktuelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med du skal skrive veldig mye på telefonen.

Da vil eg anbefale deg en telefon med qwerty tastatur.

Eventuelt E serien til nokia. Eller kanskje en n97mini.

Eller du kan vente til at det kommer flere android telefoner på

det norske markedet med fult tastatur.

 

PS. Har N900 selv. Men usikker på om eg vil anbefale den :ermm:

Endret av Netrum
Lenke til kommentar

hadde tytn II for en stund toilbake men 210g blyklump i lomma , som var treig og etter min mening dårlig touch skjem, men med qwerty tastatur så blir telefonene klumpete og tunge..

eneste som funker da er E72 , men da blir det ikke noe tekno monster med android, men er jo klar over at det ikke går ann å få i pose og sekk her, selv om jeg ønsker det.. :D

Lenke til kommentar

Har også n900, litt mer avansert kanskje, kjører maemo 5 som er linux og ikke bare basert på det.

 

Det gir deg litt mer opplevelsen av en pc.så spørsmål om du vil vil ha det? Er jo egentlig en tablet som de har puttet telefon del inn i. Suveren til surfing, men ikke akkurat en kanskje ikke akkurat en enkel ut av eska telefon. Meget godt tastatur, og en fullgod erstatning når du trenger å skrive enn litt lenger mail og du ikke når pcen på noen timer.

 

HD2 har en fantastisk skjerm og er meget pen, desverre win mobile.

Endret av anordne
Lenke til kommentar

Både Maemo og Android er basert på Linux siden Linux er en OS-kjerne, og ikke et fullverdig OS i seg selv.

Men Maemo er en fullverdig Debian-basert Linux distribusjon, mens Android bruker kun Linux kjernen og har sitt eget "userland".

 

Det har du rett i. Men det er ikke slik at den ene ER Linux og den andre BASERER seg på Linux. Men jeg skjønner hva du mener.

Lenke til kommentar

kommer nexus one eller desire med qwerty ? fant ikke noe om det.. prøvd ut en nexus one i dag, og imponerte veldig.. enkel å skrive meldinger med, men kunne godt tenkt meg et skyvbart tastatur på den :D

 

 

Ser ikke sån ut, ihverfall ikke i naer fremtid.

 

Det går rykter om at Nexus Two vil ha et utrekbart tastatur. (Les litt om ryktene her)

 

Den eneste "high-end" Android telefonen med utrekbart tastatur som er tilgjengelig nå er Motorolla Millstone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...