Gå til innhold

Trenger gode tips nå!


Anbefalte innlegg

Kommer til å bestille det jeg mangler til den nye pcen min idag, fra Komplett.

Asus a7n8x deluxe og xp2500+ barton.

Det jeg trenger litt kjapp hjelp til er vifter. Har planer om en forholdsvis stille pc så støynivået teller en del - og så selvsagt ytelsen til vifta da! :smile:

Så det jeg lurer på - er det smart og velge boxed versjon(hadde vel ikke tenkt til det) eller hvilken vifte bør jeg velge. Trenger jeg kabinett vifte til vanlig bruk og moderat overklokking? Hvilken anbefales da som ikke bråker for mye.

Er vel et poeng at viftene kommer fra komplett de også da, eller bør jeg bestille hele pakka en annen plass?

Takker for alle kjappe svar :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer til å bestille det jeg mangler til den nye pcen min idag, fra Komplett.

Asus a7n8x deluxe og xp2500+ barton.

Det jeg trenger litt kjapp hjelp til er vifter. Har planer om en forholdsvis stille pc så støynivået teller en del - og så selvsagt ytelsen til vifta da! :smile:

Så det jeg lurer på - er det smart og velge boxed versjon(hadde vel ikke tenkt til det) eller hvilken vifte bør jeg velge. Trenger jeg kabinett vifte til vanlig bruk og moderat overklokking? Hvilken anbefales da som ikke bråker for mye.

Er vel et poeng at viftene kommer fra komplett de også da, eller bør jeg bestille hele pakka en annen plass?

Takker for alle kjappe svar :woot:

 

er vel like greit å kjøpe boxed. men viss du ikke skal ha den, kan jo du kjøpe Igloo Silent Breeze 462 19db. denne er stille. men viss du skal overklokke er vel ikke den beste.

 

kabinettvifter bør du absolutt ha. dette er ganske viktig (synes jeg). det finst stillegående vifter og vifter som du kan regulere selv. er vel greit med noen du kan regulere selv.

Lenke til kommentar

Bestill kjøleutstyr ifra Microplex...de har overlegen utvalg (www.microplex.no)... Har selv en Alpha PAL8045 med en 80mm vifte ifra Papst...denne ligger på 19dB...noe som er stillere enn 99% av alle strømforsyninger som er å få tak i...altså vil den ikke være til å høre... Og de samme 19dB Papst viftene kan brukes i kabinettet...eller du kan jo gå for enda mere stillegående vifter der...12dB f.eks...men vifter bør du ha om du skal overklokke... :)

Lenke til kommentar

om jeg ikke overklokker noe særlig - vil igloo silent breeze være bra nok da? Blir ikke mye spilling på meg - kommer nok til å bli en del bildebehandling og kanskje video en gang når penga kommer!

De kabinett viftene fra komplett noen som kjenner til støynivå på dem?

Lenke til kommentar
om jeg ikke overklokker noe særlig - vil igloo silent breeze være bra nok da? Blir ikke mye spilling på meg - kommer nok til å bli en del bildebehandling og kanskje video en gang når penga kommer!

De kabinett viftene fra komplett noen som kjenner til støynivå på dem?

 

igloo silent breeze vil gå fint ja.... bruker den selv. men jeg skal kjøpe enten volcano 9 eller 11. noen som vet hvilken av disse som er best? må bare benytte sjansen å spør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...