Gå til innhold

in-ear plugger med god isolering


Anbefalte innlegg

Idag så sovnet mine kjære SE530 stille inn. Eller dvs at ca 90% av all lyden i høyre side forsvannt. Dette var mitt andre par som har sluttet å fungere...

 

Må skaffe meg nye plugger. Ikke Shure denne gangen. Lydkvalitet er viktig. Men trenger noen som har god lydisolering da jeg jobber i en svak støysone.

Har sett litt på Sennheiser IE7 og IE8, men leser at de ikke går så langt inn i øret og isolerer dermed en god del dårligere enn f.eks Shure SE530.

 

Jeg har en middelmådig erfaring med UE Triple.fi.pro 5. Likte ikke skarpheten i lyden og synes den var ubehaglig å ha på i lengden

 

 

 

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe...

 

Krav:

God Lyd (imo, god diskant og balansert bass)

Pris, ikke viktig

God isolering/ godt feste (dvs ikke faller ut så lett)

Endret av ironman666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda skjønner det, men de finnes endel in-ear propper som ikke isolerer like godt som andre. Noen er bygd slik at den skal slippe inn litt lyd, andre er laget for ikke gå så dypt inn i øret. Jeg er ute etter en som går dypt og isolerer mye, da jeg mer eller mindre bruker det som et slags hørselvern.

 

Er stor sjanse for at jeg slår til på Monster sine. Liker byggekvaliteten/kablene. Samt monsters holdning til garanti. (if you break them, we replace them)

Noe jeg ikke kan si om shure's byggekvalitet og garanti...

Lenke til kommentar

Jeg gikk for Monster. Inget dumt valg, Takk for at du sendte meg i den retningen :)

Og lydisolering virker kjempebra, får teste litt mer ut på jobb i morgen.

 

Må bare si det, detaljnivået på disse pluggene (pro copper) er helt sinnsyke. Du kan så og si høre hånden gli over gitarstrengen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...