Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcn fryser når jeg spiller av film eller musikk


Anbefalte innlegg

Hei!

Pc'n min fryser ofte i det siste når jeg skal spille av film eller musikk.

Hva kan dette skyldes? Jeg vet ikke!

Har kjørt CC Cleaner. Bruker VLC media player til å spille av film med. iTunes for musikk.

Jeg vil at den skal kjøre som smurt igjen.

Pc: Acer aspire 5930G, Intel core duo P7350 osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I og med at musikk som ikke er spesielt krevende for gpu også gjør at pcen henger seg så er det muligheter for at det kan være noe annet.

 

I første omgang så kan det faktisk være et varmeproblem , men da på cpu og som Adjin sier så er det lurt å overvåke temperaturen.

Men , henger pcen seg øyeblikkelig når du klikker på en musikkfil så antar jeg at det kan være en programfeil som forårsaker dette, og avhengig av operativsystemet så må du kanskje kjøre en gjennopprettning.

Lenke til kommentar

I og med at musikk som ikke er spesielt krevende for gpu også gjør at pcen henger seg så er det muligheter for at det kan være noe annet.

 

I første omgang så kan det faktisk være et varmeproblem , men da på cpu og som Adjin sier så er det lurt å overvåke temperaturen.

Men , henger pcen seg øyeblikkelig når du klikker på en musikkfil så antar jeg at det kan være en programfeil som forårsaker dette, og avhengig av operativsystemet så må du kanskje kjøre en gjennopprettning.

 

Den henger seg ikke øyeblikkelig, er noen minutter ute i sangen eller filmen. Tror det er et varmeproblem som dere har nevnt. Det går greit med avspilling på lav ytelse har jeg funnet ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...