Gå til innhold

EL: Unirea Urziceni - Liverpool


Varmo

Anbefalte innlegg

25.02.10

Unirea Urziceni - Liverpool

Kampstart: 19.00 (GMT +1)

Viasat Fotball

Dommer: Stefan Johannesson

 

article-0-02DE234400000578-312_468x286.jpg

 

Liverpool vant 1-0 på Anfield etter scoring av David N'Gog, og det er duket for returkamp mot rumenske Unirea Urziceni.

 

Liverpool begynner å bli kvitt skadene i troppen og både Torres og Benayoun var involvert mot Manchester City i helgen, sannsynligvis vil begge være på benken, men det er lite trolig at noen av de starter.

 

Mulig startoppstilling - Liverpool:

 

----Reina----

Carragher-Skrtel-Agger-Insua

---Mascherano--Aquilani---

Babel--Gerrard--Riera

----Kuyt----

 

 

Mulig startoppstilling - Unirea Urziceni :

 

----Arlauskis----

Maftei-Mehmedovic-Galamaz-Apostol

Vilana-Brandan-Bordeanu-Bilasco

---Frunza--Varga---

 

Beklager litt tynn førstepost, men forumet er rett og slett veldig lite appellerende om dagen, så gadd ikke å skrive så mye.

Endret av Termo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kampen tror jeg vi vinner pga at Unirea var uffatelig svake på Anfield. Dog er det avhengig av at vi får fart i beina fremme på banen, og at midtbanen fungerer.

Tror jeg ville stilt med:

 

Kelly-Carra-Agger-Insua

Degen-Masche-Aquilani-Aurelio

Kuyt-Babel

 

Om Bønna er fitt for fight, så ville jeg brukt ham fremfor Aurelio på venstre. Riera var så dårlig sist han spilte.

Kjørt innpå Gerrard og Torres i andre, og en fra reservene mot slutten.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

flott, er vell bare å få denne tråden inn i mine inlegg med engang.

 

Babel fra start stemmer jeg lett på, han spiller bra for tiden.

Aqui vil jeg også ha som vanlig men vi får se hva Rafa stiller med, han har nok gullgutten sin Lucas på startplass tenker jeg :p

 

 

Edit;

 

Liverpoolfc.tv bekrefter at Liverpools tropp til morgendagens kamp består av følgende 19 spillere:

 

Keepere: Reina, Cavalieri

 

Forsvarsspillere: Carragher, Kelly, Agger, Skrtel, Kyrgiakos, Insua, Aurelio

 

Midtbanespillere: Gerrard, Mascherano, Lucas, Aquilani, Benayoun, Babel, Kuyt

 

Angripere: Pacheco, N'Gog, Torres

 

 

 

 

Håper Pacheco også blir brukt, han kjører vell Ngog som spiss igjen fra start tenker jeg.

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Håper for Lpools skyld at dere går videre, ellers blir vel Benitez sparket og da kan dere fort tukte ManU neste sesong

 

Om vi skal klare å tukte dere tror jeg er mer avhengig av at troppen (dvs Gerrard+Torres) holder seg skadefri, og hvor mye penger vi får til spillerkjøp, enn hvilken trener som styrer skuta.

 

Vi har forbedra oss hver sesong under Benitez før denne. Tror ikke det er tilfeldig at utviklingen stoppet når pengene gjorde det.

 

Edit: Håper forøvrig Pacheco og Kelly starter i dag. :)

Endret av BareMarius
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...