Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Litt info om testosteron øker : )


Tom-Stian

Anbefalte innlegg

Ja, da var det tid for å starte opp treninga igjen på senteret.

 

Jeg har nå tenkt å bestille en sånn testosteron øker for å bygge mest mulig muskler, i tillegg til en fettforbrenner for å få mer definerte muskler.

 

Men hva kan jeg forvente av å gå på testosteron øker? Den jeg skal bestille vil øke testosteronet mitt med 98%. Siden dette er det hovedhormonet til menn vil jeg tippe jeg vil få en økt skjegg og hårvekst og større muskler...hva mer kan jeg forvente?

 

Vært fint med noen tips og råd : D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kviser, dårligere hjerte, utslett osv osv.

 

 

Regner med du kan så lite om styrketrening at endring av program og skikkelig kosthold kan gi deg mye bedre resultat enn den driten du bestiller.

tjaa...det hørtes jo ikke så bra ut i og med det at jeg har litt kviser ifra før av : /

 

Jeg har drevet meg trening i flere år nå kan si at jeg vil ikke gå på diett, vil si jeg er storfornøyd med det kostholdet jeg har. Har prøvd flere typer proteintilskudd og diverse men føler ikke at det har funket så bra. Jeg kan selvfølgelig trene med det kostholdet jeg har men jeg er litt ivrig etter raske resultater og det er grunnen til at jeg bestiller den "driten".

Endret av Tom-Stian
Lenke til kommentar

Har da tenkt å kjøpe dette:

http://www.kost1.no/product_info.php?products_id=334&osCsid=b8303db1290a1e61272d47ba894fe9c2

 

Og dette :

http://www.kost1.no/product_info.php?products_id=428&osCsid=b3a30660ab7575be5ce6a0f642cf36e4

 

Har nokk av creatine så det holder.

 

Men!!! Har hørt creatine er så og si ubrukelig hvis du ikke bruker proteinpulver?

 

 

Men de linkene over...Zeus har jeg hørt funker ganske bra.

Lenke til kommentar

Har sett mye rart, men seriøst, det der er total sløsing med penger.

 

ang. Zeuz:

Hold deg unna sånt tull. Får du kjøpt det lovlig i norge og det ikke engang vises på såkalte "dopingtester" så kan du like så godt la vær å kjøpe/bruke det.

 

ang. Fatburner`n:

Også tull, drikk fem-seks kopper kaffe om dagen, så gjør det akkurat samme nytten,

og det koster mye mindre.

 

ang. creatinspørsmål:

Feil, du kan ta creatin (det legger bare et lag vann rundt/i musklene så du yter mer) uten å måtte bruke proteinpulver.

 

Sørg for å få i deg nok hvitt og rødt kjøtt, fisk og karbohydrater innen to timer etter trening så gjør det mer nytte enn proteinpulveret.

Klarer du ikke å få i deg nok proteiner derimot, er pulver kanskje den eneste løsning som fungerer.

 

Vil du ha en "boost" i treningen/styrken/volum må du ty til såkalte ulovlige midler.

Norge er jævli firkanta på dette området, desverre.

Endret av XanderZ
Lenke til kommentar

Tjaa...interessant det her. Som sagt, har brukt slik pulver osv før og må si jeg fikk en boost av det, så det å si at det funker tar dere feil. Det er jo trossalt en grunn til at de selger det?

 

Meeennn.... Ingen som har prøvd test-boost osv?

 

HmmmMmmmm

 

Placebo effekten? Hørt om den?

Tja, nå vil jeg si at alt det man får på kost1 og slike butikker er alt annet enn en simpelt placeboeffekt siden det faktisk inneholder noe som vil gi forandringer.

Lenke til kommentar

Tjaa...interessant det her. Som sagt, har brukt slik pulver osv før og må si jeg fikk en boost av det, så det å si at det funker tar dere feil. Det er jo trossalt en grunn til at de selger det?

 

Meeennn.... Ingen som har prøvd test-boost osv?

 

HmmmMmmmm

 

Placebo effekten? Hørt om den?

Tja, nå vil jeg si at alt det man får på kost1 og slike butikker er alt annet enn en simpelt placeboeffekt siden det faktisk inneholder noe som vil gi forandringer.

 

Ehhh ja.....

Viste du at det kun er apotek som i norge har lov å selge medikamenter med dokumentert effekt?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tjaa...interessant det her. Som sagt, har brukt slik pulver osv før og må si jeg fikk en boost av det, så det å si at det funker tar dere feil. Det er jo trossalt en grunn til at de selger det?

 

Meeennn.... Ingen som har prøvd test-boost osv?

 

HmmmMmmmm

 

Placebo effekten? Hørt om den?

Tja, nå vil jeg si at alt det man får på kost1 og slike butikker er alt annet enn en simpelt placeboeffekt siden det faktisk inneholder noe som vil gi forandringer.

 

Ehhh ja.....

Viste du at det kun er apotek som i norge har lov å selge medikamenter med dokumentert effekt?

-_-'

Så du mener at proteinene og vitaminene du får i diverse varer ifra kost1 ikke er proteiner eller vitaminer...bare noe de har skrevet på dem for at vi skal føle oss bedre? latterlig

Lenke til kommentar

Tjaa...interessant det her. Som sagt, har brukt slik pulver osv før og må si jeg fikk en boost av det, så det å si at det funker tar dere feil. Det er jo trossalt en grunn til at de selger det?

 

Meeennn.... Ingen som har prøvd test-boost osv?

 

HmmmMmmmm

 

Placebo effekten? Hørt om den?

Tja, nå vil jeg si at alt det man får på kost1 og slike butikker er alt annet enn en simpelt placeboeffekt siden det faktisk inneholder noe som vil gi forandringer.

 

Ehhh ja.....

Viste du at det kun er apotek som i norge har lov å selge medikamenter med dokumentert effekt?

-_-'

Så du mener at proteinene og vitaminene du får i diverse varer ifra kost1 ikke er proteiner eller vitaminer...bare noe de har skrevet på dem for at vi skal føle oss bedre? latterlig

 

 

Ehh.. NEI

Tran og andre kostilskud får du kjøpt hvorsomhelst egentlig, men når vi snakker om legemiddel som en testosteron øker trolig er definert som så er det restriksjoner på hvem som har lov å selge det.

Lenke til kommentar

Tjaa...interessant det her. Som sagt, har brukt slik pulver osv før og må si jeg fikk en boost av det, så det å si at det funker tar dere feil. Det er jo trossalt en grunn til at de selger det?

 

Meeennn.... Ingen som har prøvd test-boost osv?

 

HmmmMmmmm

 

Placebo effekten? Hørt om den?

Tja, nå vil jeg si at alt det man får på kost1 og slike butikker er alt annet enn en simpelt placeboeffekt siden det faktisk inneholder noe som vil gi forandringer.

Ja og nei. Dere har begge poeng. Man vil selvsagt merke en effekt av produkter som "Ripped Freak" fordi dette produktet inneholder koffein, men da er det like greit å stikke over grensa til Sverige og kjøpe rene koffeinpiller til en langt mer overkommelig pris "evt. få i seg noen kaffekopper"

 

Enkelte påstår at noen av komponentene "fenuside, brenesleekstrakt som listes opp i Zeus kan øke testosteronnivåer, men dette hadde jeg tatt med en spade salt, mtp. alle kjerringrådene i omløp og selgerne som er ute og forkynner om sine nye mirakelkurer. Et annet spørsmål en kan stille seg er om denne effekten "hvis den finnes" er stor nok til å ha en effekt.

 

Av erfaring kan jeg fortelle at om du vil bli "byggerstor" er det bare å gi opp disse naturlige mirkalkurene. For det må du ha ekte vare. Til nå er de aller fleste mer eller mindre penger i vasken. Som flere har sagt, kjør kreatin, vitaminer og mineraler, proteinpulver og fiske eller helst selolje og det er stort sett det man kan gjøre på tilskuddsfronten.

Endret av ElderScrollsinisten
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...