Gå til innhold

Finnes denne AddOnen?


Anbefalte innlegg

Finnes det en addon sok gjør at du kan se om andre har brukt trinket eller silence spell?

 

Altså gladius uten å være i arena.

 

Og en addon som gjør at du kan se targets cds? Som rogue evasion, vanish, kick osv. Og kanskje hvor lang cooldown det er igjen?

 

Jeg tviler, men kanskje.

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når vi var i gang med en slik kul tråd. Finnes det en addon som viser vei på mini-mappet inn til dungeons når man har wipet? Det ville vært helt sykt hjelpsomt for nybegynnere som meg :)

Det er jo en pil som viser hvilke retning du skal gå! Ikke så vanskelig å huske veien. Eneste jeg slet med var RFD og Maraudon. Hvilke sliter du med?

Lenke til kommentar

Når vi var i gang med en slik kul tråd. Finnes det en addon som viser vei på mini-mappet inn til dungeons når man har wipet? Det ville vært helt sykt hjelpsomt for nybegynnere som meg :)

Det er jo en pil som viser hvilke retning du skal gå! Ikke så vanskelig å huske veien. Eneste jeg slet med var RFD og Maraudon. Hvilke sliter du med?

 

TomTom :)

http://www.wowinterface.com/downloads/info7032-TomTom.html

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...