Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Regnes webcamsex som utroskap?


Gjest Inkjet

Anbefalte innlegg

Hei, trenger råd og vink.

 

Har i mange år hatt en webcamveninne, faktisk åtte-ni år når jeg tenker meg om.

"Forholdet" til denne veninna skrantet ganske brått når jeg traff min nåværende samboer, som jeg har vært sammen med i snart fire år.

 

Men, ting går jo opp og ned, også sexlivet. Nå er vi inne i en nedetid på soverommet, ikke pga meg, men hennes helse. Det respekterer jeg jo - men.. jeg har jo litt behov.

 

Samboeren min vet ikke om denne veninna mi, men vi har hatt jevnlig kontakt, da på mail/facebook. Nå delte jeg min frustrasjon med henne, og hun foreslo webcamsex som i gamle dager.

 

Er det utroskap? Håper dere sier nei, men jeg kjenner det i meg. Tenker dog at det jeg ikke kan bli tatt for, det er lov. Men det har en skikkelig bismak.

 

Hva synes dere? Si ja takk, og få blåst frustrasjon, eller nei og fortsette med dusjen?

 

-I-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med tury-fruity.

Hadde det vært andre veien, og jeg hadde funnet ut at min kjæreste drev me webcam-sex, ville jeg blitt såret og mulig en smule sint.

 

Ville du syns det var greit at hun drev med noe sånt?

 

Jeg tenker at når du i det hele tatt går inn på et forum for å spørre om dette er utroskap, ja, da er det galt...

Lenke til kommentar

Utroskap er en subjektiv ting som defineres av forholdet man er i. Noen setter grensen ved fysisk sex, andre setter grensen ved kyssing, og andre igjen setter grensen ved å bare gjøre ting med en annen som er forbeholdt kjæresten.

Vi kan ikke definere hva som er utroskap i ditt forhold. Det er det bare deg og henne som man gjøre. Men ut i fra det du skriver, og det du skriver at du føler om saken så vil jeg si at det å gå bak ryggen på dama di, og ha webcamsex vil være utroskap.

 

Følg magefølelsen. Den vil som regel fortelle deg svaret. Har du en dårlig følelse over det hele, så er det mest sansynlig galt.

Det jeg heller ville gjort hadde vært å ta en prat med dama og om hva dere kan gjøre for å hamle opp med behovene dine. Jeg vil ikke tro at en annen dame kan gjøre annet enn å skape flere problemer, med mindre dette blir en godtatt løsning av dama di.

Det viktigste vil være at du ikke gjør noe bak dama di sin rygg som du kommer til å angre på..

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Enig med alt som har blitt sagt, og det virker vel egentlig som om du er enig selv og, på måten du skriver. Håper du og samboer kan finne en løsning, for jeg veit at behov er sterke saker det når det ikke blir dekket.

Men snakk med henne.... kanskje hun har tanker om dette hun og.. eller så aner hun kanskje ikke noe om det?? Hun må få vite om problemet om hun skal kunne være med å finne en løsning :)

 

Lykke til begge to :)

Lenke til kommentar

Jeg synes helt klart at webcamsex er utroskap. Så har du iallefall min mening om det. Derimot kan det godt hende du mener noe helt annet, og har snakket med kjæresten din om dette. Dårlig gjort ovenfor henne hvis dette ikke er tilfelle, da jeg er rimelig sikker på at hun blir sur / skuffet. Dere er i tross alt i et forhold, og i et forhold snakker man om sine problemer ( Så lenge man vil det skal vare såklart) ;)

Lenke til kommentar
Gjest ooooooo

De er utroskap da du fantaserer om å ha deg med vennina di over cam, de at du ser på en annen kvinne som gjør og sier ting som tilfredstiller deg sexuelt (selv om de ikke er fysisk kontakt mellom dere)

 

du kunne like gjerne ha sittet i sengen med henne og runket til at dere snakket dirty og befølte dere selv, de er utro skap ja.

 

å vist du enda er usiker så får du spør fruen din om hennes menig om dette, de er henne de går ut over.

Lenke til kommentar

Tenker dog at det jeg ikke kan bli tatt for, det er lov. Men det har en skikkelig bismak.

 

Så hvis du får til å drepe noen uten å etterlate nok spor til å bli tatt, så er det lov?

 

Det er mange måter å bli tatt på i forskjellige sammenhenger, men det har egentlig ikke noe å si. En handling er en handling, og jeg deler oppfatningen til de aller fleste i denne tråden, nemlig at dette vil være utroskap. Du går bak samboeren din sin rygg, og selv om det ikke er direkte fysisk kontakt, så er det et seksuelt behov du får dekket av noen andre enn partneren din. Utroskap? Definitivt.

 

Håper du gjør det rette i denne situasjonen, selv om jeg skjønner at situasjonen din er vanskelig. Vi har alle behov, men det betyr ikke at vi bør gjøre sårende eller gale ting for å dekke det behovet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...