Dre_C Skrevet 5. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2003 Levert min Sony Ericsson T68i til service og når jeg fikk den tilbake hadde de deaktivert gprs. Hvordan kan jeg aktivere den igjen? Siter Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 5. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2003 Forstår ikke helt hva du mener. Er gprs-kontoen slettet? Da er det bare å sende sms til operatøren din for å få nytt. Siter Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 6. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2003 Gå til datakommunikasjon. Eller tast 7 når du ser alle menyene. Deretter ligger det et sted der. Har ikke med meg T68i'n idag så jeg kan ikke si mer konkret. Siter Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2003 Meny->kommunikasjon->datakommunikasjon->foretrk. tjeneste Siter Lenke til kommentar
Trio Skrevet 6. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2003 send GPRS Ericsson til 1999 for telenor og 2000 for netcom Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.