Gå til innhold

Hvordan finne ettersøktsplakater i Assassins creed 2?


Anbefalte innlegg

Hei. Sliter med å finne disse ettersøkts plakatene? Noen som veit hvor jeg finner disse, eller hvordan jeg finner dem? Eller om det er evt. noen alternative ting jeg kan gjøre for å bli mindre ettersøkt?

 

Emnetittel endra til noko meir beskrivande.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke alle som er på topp i dag, huh? idiot.

 

Broren min sin bruker, på playstationen, vises disse plakatene, vitnene og sånne man bestikker. Men når jeg logger på min bruker, ser jeg ingen av disse. Jeg må leite meg halvt i hjel for å finne de, med hjelp av Eaglevision.

Lenke til kommentar

Du kan også kverke offiserer (eller hva de nå er) eller bestikke de folkene som står på de små plattformene og snakker til folk. Bare gå bort til dem og bruk dem på samme måte som alt annet. Du blir bare 25% mindre ettersøkt om du river ned plakater, men du får 50% mindre av å bestikke de folka. Ikke sikker hvor mye det er om du dreper en offiser, men det er nok enda mer.

 

Om du sliter med å finne dem bør du bruke Eagle Vision, se på kartet og se på noenlunde logiske steder. De fleste er enkle å finne, skjønt noen kan være høyt oppe av en eller annen grunn. Hvem pokker gidder se etter en plaket i andre etasje for å se hvem som er ettersøkt?

 

Et lite trisk for å unngå å bli ettersøkt er å bruke medhjelpere og skitne triks. Når jeg henter Codex Page bruker jeg å leie en gjeng Mercenaries og la dem angripe vaktene. Da er det ingen som bryr seg om jeg går inn og henter arket, og spaserer ut igjen. Er du på et tak og en vakt angriper bør du beregne høyden på taket. Er det høyt nok er det enkleste som regel å gripe tak i vakten og kaste ham utfor. Det gjør kort prosess med ham, og det er svært sjelden noen så hvem som kastet ham. Det var vel bare et hendig uthell... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...