Gå til innhold

Corrupted files på SD kort på JVC Everio camcorder HJELP


Anbefalte innlegg

Jeg satte denne brikken i pcen. Fikk da beskjed om at det var feil med disken. tok denne ut og satte den i kameraet igjen. Så fikk jeg beskjed om at det var noen filer som var korrupte, og kameraet ville gjennopprette disse. Etter dette var de 3 siste dagene med film forsvunnet. ca 10-15 filmsnutter. Er disse tapt for alltid? Jeg prøvde å kjøre et recovery program. Jeg finner 5 filer som er opprettet idag, så muligens de som er forsvunnet er lagt inn i dette. Problemet er bare at hver fil er enten 32 kb stor ca. Mye mindre enn en vanlig film altså.

 

Andre som har vært borti dette med JVC kamera?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg vil heller tippe at minnekortet er synderen.

 

Etter du har reddet det som reddes kan (forsøk med disk recovery programvare), så kaster du minnekortet og kjøper et nytt. Og husk... IKKE kjøp det billigste du finner. Holder du deg til Sandisk eller Lexar, så er det størst sannsynlighet for at det ikke skjer igjen. Og er det HD kamera du har, må du ha et kort på minst class 4.

 

Hvilket merke var minnekortet du hadde nå?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...