Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva bruker du til WA2000 sniperen?

 

Har selv "one man army", men trenger tips til hva jeg skal ha i sniper klassen.

Trenger ikkje å bruke "one man army", men i tillfelle jeg ikke får plass til alt i klassen.

 

TAKK FOR FORSLAG OG TIPS!

 

Heter "andybuy" på PSN. Legg til "diskusjon.no" i meldingen hvis du vil legge meg til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur ikke stopping power har noen effekt på wa2000(er ikke helt sikker, men ganske) så du burde bruke cold blooded. Og Steady aim pro/ ninja pro. Bruk ninja pro vis du spiller med headset sånn som på pc. Til perk 1 burde du bruke slight of hand pro, bling eller scavanger vis du e en fan av spraying med wa2000.

Lenke til kommentar

Trur ikke stopping power har noen effekt på wa2000(er ikke helt sikker, men ganske) så du burde bruke cold blooded. Og Steady aim pro/ ninja pro. Bruk ninja pro vis du spiller med headset sånn som på pc. Til perk 1 burde du bruke slight of hand pro, bling eller scavanger vis du e en fan av spraying med wa2000.

Har ikkje "steady aim pro", men "stopping power pro" har effekt. Har måtte ta en tre fire skudd på lang avstand uten "stopping power pro" på derail.

 

Har ikkje headsett. Koster 400 på elkjøp.

 

Hva er spraying av WA2000 forresten?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...