Gå til innhold

Tråder vises som "nye", men ingen nye innlegg


Anbefalte innlegg

Etter omleggingen har jeg fått en skikkelig irriterende feil.

 

Før kunne man se hvilke tråder som det var nye innlegg lett, alle andre tråder man hadde lest som det ikke var nye innlegg i, var tydelig markert.

 

Nå får jeg det røde ikonet på tråder jeg har lest gang på gang. Og det ikonet kommer foran tråder jeg har lest, som det ikke har kommet noen nye innlegg i siden jeg har lest den.

 

Det er utrolig kjedelig og måtte huske når jeg har lest en tråd, for å så sjekke om enten antall svar har økt eller klokkeslett på siste innlegg. Blir faktisk umulig å huske slikt på mange tråder.

Derfor må jeg trykke på tråden for å sjekke, og finner ut til stadighet at det ikke har vært noen ny aktivitet.

 

Noen måte å fikse dette på?

 

Brukere FireFox 3.6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik ser det ut hos meg, alle trådene her som ser ut som er "nye" har jeg lest, eller det er jeg som har svart sist.

Hvordan kan de da være nye?? Denne oppdateringen er noe av den dummeste jeg har sett noen gang, må jo bruke en time hver dag bare for å lese tråder jeg allerede har lest.

 

feil1.jpg

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
Ytelsesmodus - PÅ: De nærmeste dagene kan det hende vi skrur på ytelsesmodus i tidsrommet 17 til midnatt, avhengig av behov. Dette gjør blant annet søk, profiler og enkelte andre funksjoner helt eller delvis svekket i perioder. Beklager!

 

Viktig: I tillegg til at ytelsesmodus nå er på, blir det planlagt nedetid fra midnatt for å oppdatere mysql-server.

 

Edit: Lønner seg å lese beskjeder :thumbup:

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...