Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Mine innlegg/favoritter i dynamisk skin


Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke mine innlegg eller favoritter noen steder når jeg har valgt et av fullbreddetemaene (de som har dynamisk) i navnet. Unntaket er ip.board som har en ramme som heter "Mine innlegg" på forsiden, men denne er tom...

 

Er det jeg som er blind eller er dette en vesentlig funksjon som har falt bort ved oppgraderingen?

 

Jeg likte veldig godt slik det var på de tidligere fullbreddetemaene, hvor man hadde en toppmeny med "Siste 24", "Mine innlegg" etc som alltid var tilgjengelig.

 

/Espen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine innlegg-rammen i ip board skinnet viser emner/forum du abonnerer på. Jeg testet nettopp med å abonnere på dette emnet, da dukket det opp i mine innlegg. Det virker som om det er litt rot med mine innlegg/abonnerte innlegg/favoritter også videre, men jeg regner med at det går seg til. Når det er sagt så skulle jeg gjerne sett at mine innlegg og abonnerte innlegg ble slått sammen. Jeg tror jeg har foreslått det før. For de som kjenner Something Awful så er det slik jeg vil ha det. At alle tråder du svarer i dukker opp i "mine innlegg", samtidig som alle tråder har en knapp for å markere/bokmerke tråden hvorpå den havner i "mine innlegg" (Det heter bookmarked threads der, som kanskje er et mer naturlig navn?).

 

edit: Ser at mine innlegg og favoritter er slått sammen i diskusjon.no-temaet ihvertfall. Litt problematisk at jeg ikke finner en knapp for å legge tråder til i favoritter, men jeg antar det er abonner-knappen, men det skjærer seg litt om det ikke brukes samme språk ...

Endret av Thlom
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...