Gå til innhold

Fikk dårligere ytelse med 2500+ enn min gamle 1800+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det høres VELDIG ut som du ikke har installert diverse drivere for hoverdkort chip'ene dine. For AMD hovedkort er det VIA 4in1 driverene du trenger. Om du glemmer å installere disse etter en fersk installasjon av windows så mister du nemmelig vanvittig mye ytelse, og det er lite annet du kan gjøre feil som gir en så stor impact på ytelsen.

 

Så dobbeltsjekk. Så vidt jeg vet vil verken windows installasjonen eller windows update ta seg av akkurat dette... så du er ikke den første jeg har truffet med dette problemet =)

 

Her er link til (nyeste)driverene om du trenger dem. De fungerer på alle hovedkort som bruker VIA chipper (som er vel ca 99% av alle AMD hovedkort).

http://www.viaarena.com/?PageID=2

 

Lykke til

-Stigma

Lenke til kommentar
Det høres VELDIG ut som du ikke har installert diverse drivere for hoverdkort chip'ene dine. For AMD hovedkort er det VIA 4in1 driverene du trenger. Om du glemmer å installere disse etter en fersk installasjon av windows så mister du nemmelig vanvittig mye ytelse, og det er lite annet du kan gjøre feil som gir en så stor impact på ytelsen.

 

Så dobbeltsjekk. Så vidt jeg vet vil verken windows installasjonen eller windows update ta seg av akkurat dette... så du er ikke den første jeg har truffet med dette problemet =)

 

Her er link til (nyeste)driverene om du trenger dem. De fungerer på alle hovedkort som bruker VIA chipper (som er vel ca 99% av alle AMD hovedkort).

http://www.viaarena.com/?PageID=2

 

Lykke til

-Stigma

 

 

 

Du anbefaler ikke en driver når du ikke vet hva slags hovdkort han har...Han har hovedkort som bruker nForce 2. (Se signatur)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...